Några fyrverkeribilder
Måste bara börja med att säga att det var en dålig kombination att ta dom där "ISO test" bilderna tidigare på kvällen och sen att fotografera fyrverkeri något mer än salongsberusad… Resultatet blev att kameran var inställd på små 4.5 megapixel jpeg bilder och dessutom låst till en Vitbalans för blixt
Kan säga att jag var hyffsat sur på mig själv när jag började kika på bilderna i morse…
Hur som helst, måste ju lägga upp några här i alla fall.
(Lägger den här tråden under "ej kritik" mest för att jag inte är så stolt över bilderna)
Jag tycker det var lite roliga bilder! De två första verkar vara riktigt explosiva grejer, hehe! Turning torso får mig att osökt tänka på nån krigzon eller möjligen jordbävning då huset vrider sig påväg mot katastrof. De sista bilderna är mer "normala" fyrverkerier! Bra jobbat champagnen till trots, eller kanske just pga den;)

Så kan det gå, tycker ändå du räddat situationen på ett bra sätt. En del av fyrverkeribilderna är riktigt bra.
#6 Tackar. Jodå, dom där var faktiskt ganska rejäla, irriterar mig på att jag hade focus fel på första bilden
#7 Haha, gott om pengar som driver omkring i luften där! Har aldrig funderat på det tidigare men det där kan ju inte vara nyttigt för varken oss eller miljön egentligen… Men det är vacker att titta på!
#8 Tack!