Kritik - lek med vatten
Hur det skall bli bättre vet jag inte - men jag fick lite associationer till blod! Dropparna hade varit häftiga i mörk rött - blodfärgade 
Rena skräckfilmen om glaset dessutom hade varit sönder..

Jag tycker det är svårt att kritisera dina bilder but here it goes..
Bra komposition och bra ögonblick, dock ha jag önskat fler separata droppar, bra jobbat!
#1 Hon har använt karamellfärg..
jag skulle haft det rödare men min karamelfärg tog slut tyvärr. men tack så mkt! :)

#3 När du läser detta kommer du plötsligt bli erbjuden julmust..
#5 Snyggt! Men jag tror den skulle blivit ännu bättre om bakgrunden hade varit helt svart. Nu stör blänket från diskhon (?) lite.
Jag har inte ett bra redigerings program till det, annars hade jag gärna ändrat det, men ska försöka skaffa fram photoshop. :)
Tack så mycket :)))))
#7 Och vill du inte betala flera tusen för Photoshop så finns Photoshop Elements som är billigare, samt en massa gratisprogram.
Angående bilderna så tycker jag att första bilden blev klart intressantast. Skulle velat ha den lite skarpare och med ett kortare skärpedjup. Vad har du använt för inställningar på bilden?
mvh Martin
Jag använde A-dep. Jag va lite slö av mig, jag orkade inte hålla på med alla inställningar och grejer. Men det va första gången och jag bara prövade lite granna :) ISOn va på auto.

#9 Du kan ju låna mitt Photoshop, det finns alltid tillgängligt 100m ifrån dig, välkommen in! :)
putt! :D
Jag tycker dina bilder är jättehäftiga! Jag har också fotat endel vatten i olika "former" och vet hur svårt det är. Så jag tycker du har lyckats riktigt bra! =)
#12 Tack så mkt :))