Släng upp en bild o få KRITIK :)
Väldig fin bild, men det känns som om blommans blad är lite för ljusa på nått sätt. Men tror inte man kan göra nått åt det! Bra gjort!
Om min bild skulle behövas fixa till i PS vill jag bara säga att jag inte gör det för att jag gillar bilder mer som de är och som de blev skapade änn om man skulle behöva ändra om en massa :)

Riktigt cool bild! jag gillar den verkligen. Finns ingen att klaga på. :)
besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg 

#26 va bra, jag ville ha tråkiga färger liksom med taggtråd och sådär,, den där stilen :)

#38 vilken av de menade du?
min eller Buuc s bild? :P
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

#72 Spännande och lite mystisk. Men skogen i bakgrunden kanske skulle varit närmare? :) jag kan inte sånt här så bra ;)
Fågelskådare, egenföretagare och webbnörd.
Besök gärna min hemsida Fågelskådaren.se

#78 Har du hört talas om Highkey? Det är den effekt jag använt mig av…

#79 Ja, det känner jag till.

Putt!

Jag vill bara lägga till att det jag gillar i min bild är att själva hästen inte är speciellt suddig. La du märke till det? 
Medarbetare på Djurfoto
Jo jag såg det. Men över lag är den lite suddig annas.
**MVH Cerrolyn

# 97 Det är en liten nattfjäril som seglade förbi. Jag tänkte att jag skulle klona bort den med något sa åt mig att låta bli.
Jaha, okej :)
Medarbetare på Djurfoto

#97 GUUUD vilken fin bild!! :'D
tack så mycket 
Medarbetare på Djurfoto
Nu kom jag på det, jag tycker faktiskt inte du ska ta bort den. Jag tycker den hör till bilden liksom.
Medarbetare på Djurfoto

#107 Du skulle ha sett hur många oskarpa fiskbilder jag fick radera. ;) Men tack för kritiken!
Din bild är rolig och min första tanke är att jag undrar var man befinner sig, om du förstår. Hade gärna sett att du fick med hela "cirkeln", men det är fräckt att molnen täcker halva cirkeln.
Här kommer en bild som jag redigerade lite för några dagar sedan…

#108 Tacktack, den är tagen i Borgholms slottsruin på Öland. Fick lägga kameran på marken för att försöka få med hela cirkeln, men det gick inte!
Snygg bild! Bra motiv, ser lite spöklikt ut. 

#109 bild? :b

hum, det undrar jag osså :P
Medarbetare på Djurfoto
#115 Haha… 
#116 Tack! Nosen är lite suddig ja, jag hade ganska kort skärpedjup. Sedan ville han minsann inte sitta helt still heller…

ååh, fräck bild! Jag gillar sådana biler där gröna blad liksom lyser. Du kanske kan beskära den lite bara. :)
Detta fotot är tagen med min mosters Canon kamera, själv har jag en Olympus. (En närbild)

hum, jag vet inte hur jag får mer fokus än det där just för tillfället.
Medarbetare på Djurfoto

Verkligen jättefin bild! har ingen dålig kritik alls!

bilden är pixlig och oskarp. men jag gillar placeringen på den främre "kvisten" jättemycket, tycker dock att den bakre stör lite.
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3

Gillar idén med allén :) . Dock så var det lite tråkigt med bara två färger - grönt o brun/grått. Hade det varit på hösten då det är gul/rött eller på vintern när det är massa snö hade jag bara Älskat bilden 
Vet att bilden är ganska oskarp men det tyckte jag gjorde bilden lite mysig, så oskärpan behöver ni kanske inte kommentera. =)
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

#149 : Håller inte med #150. Tycker vattnet gjorde hela bilden
Men alla tycker olika så är det ju :) Riktigt snyggt gjort var det också.
/ Lisa
iiih vilken söt kisse :) Hade dock velat haft något mer fokus på katten än bara huvudet.
/ Lisa

#155 Den är redigerad så att det ska vara lite kontrast, typ lite sagoljus hade jag tänkt. Men smaken är som baken! 
Din bild är bra och skarp, nästan lite överskärpt. Fisken ser intresserad ut och det är snyggt med det korta skärpedjupet. Skulle gärna sett lite mer luft runt, men annars är det en riktigt bra bild, det är svårt att fota fiskar. 

#171 Fin bild, gillar ljuset.
Gillar också kompositionen och så har du fångat fågelns uttryck bra när den tittar ut mot horisonten.
Dock kanske lite för mörkt på fågeln och lite för ljust till vänster. Sedan är bilden väldigt sned också, vilket du lätt skulle kunna rätt till i Photoshop eller kanske något enklare redigeringsprogram.

en liten sak bara, borde det inte skapas en ny tråd?
Tycker det börjar bli lite segt, men det kanske bara är jag?
Medarbetare på Djurfoto
#176 Tack!
Det är ingen arab, det är ett Svenskt Halvblod.
#178 Aha, till och med det!! Vilken goding
Många Goa Kramar
Annisangel

Med anledning av denna tråd, låses denna och kritikbilder hänvisas till respektive kritikgrupp.
Anledningen är att få seriositet i kritiken. Det tjänar alla på. Både den som vill ha kritik och den som ger kritik kommer att lära sig mer.
Sajtvärd för Foto
Sajtvärd för Fågelskådning