Kritik - chokladtorn
Jag är nybörjare när det gäller fotografering och skulle gärna vilja ha lite kritik :)
Har kritik till mig själv gällande bilden men den skriver jag inte här ;) Vill höra er kritik :)
Visste inte riktigt vilken information som skulle bifogas 
Bländartal: F/4
Exponeringstid: 1/8
ISO-hastighet: 800
Sedan lite redigerad i photoshop.
Härlig idé, blir lite gottasugen på en gång :D.
Jag tycker att dom nedre chokladbitarna blev för ljusa i kanten. Lite för skarpt sidoljus antar jag.
tycker den va ganska festlig, tänk på bakgrunden nästa gång dock :)
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto
#1, Haha, ja, visst blir man. Håller helt klart med dig. Försökte redigera det lite i photoshop, men jag tröttnade 
#2, Bakgrunden är det jag själv inte gillar. Jag hade en tanke med bakgrunden, men egentligen var det mest en impulsbild. Min pojkvän tog ur alla bitarna i en chokladkalender och staplade dom och jag ville ta kort på dom. Man ser att det är något gult i bakgrunden, det är kalendern. På några andra bilder som jag tog, så ser man den mycket bättre, dock blev inte resten av bilderna lika bra som jag tycker denna blev.

Du har en Acer Aspire 5630 laptop va? :)
#4, har en Acer Travelmate 5510 :P Hurså? Kände du igen datorn i bakgrunden?

#5 Ja, tänkte väl det. Dom har samma skal nämligen, har en 5630 brevid mig som extra dator..
#6 Haha, okej XD Komiskt :P

#7 Ja lite, jag blev lite chockad när jag såg det i bakrunden, haha..

Riktigt kul idé!! Gillar placeringan av choklasstapeln!
Ett tips är att nästa gång använder du en svart bakgrund, typ ett svart A3 pappersark. Skulle nog bli hur snyggt som helst!!!
#9 Ja, det hade jag gärna gjort :) Men som sagt var, mer en impuls bild. Jag får nog ta och införskaffa lite stora pappersark. Kan vara bra att ha. Har bara A4 papper hemma.

Lakan går också bra:))
gillar bilden :)
#12 Tack! :)