Kritik: Färg,vatten,vinglas

Kreativt och snyggt!
Jag tycker dock du borde gått ännu närmare så bara den del av glaset med vatten och färg var i bild. Som det är nu känns färgen i vattnet underordnad glaset i helhet.

Jag tänkte det samma som #2.
Vänliga hälsningar Stephan
Det var en riktigt cool idé där du!
Men jag känner likadant som de två över mig.. Vore häftigare om du gått närmare så man ser färgen mer.
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Jag tycker ännu liter närmare och jag föreslår att skära bort en del ovan på glaset.
Vänliga hälsningar Stephan
Japp ännu närmre vore ännu bättre :)
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus
Första bilden är det lite väl mycket luft ovanför glaset, kanske skulle prova en bild i liggande format? Med motivet till vänster och ganska mycket luft till höger.. tolkningen är fri :)
Gillar andra bildern skarpt, men du hade här kunnat placera glaset ännu lite mer i vänsterkanten av bilden för min smak :)
Tredje bilden faller mig inte alls i smaken. Ett tips från min sida är att inte beskära bort så mycket av foten på glaset, jag tycker det ser avhugget ut, som om en del av bilden saknas.
Tack för kommentarerna :)
#8 Kan hålla med om att en i liggande format hade varit snyggt.
Anledningen till att jag inte fotade närmare var för att det då inte hade synts att det var ett vinglas. Vinglaset tycker jag ger ett elegant intryck.
Jag får prova att fota några bilder som är närmare och i liggande format nån gång, så får vi se om det blir bättre.