Vilda

Häftigt! Ett av de bättre kattporträtt jag sett på länge.
Du har dock ett ganska kraftigt magenta stick i bilden som behöver tas bort.
Okej, tack!
Ska ta bort det på en gång :p
Jäkla cool bild! Håller med Geronim0, är (ca 10 (photoshop levlar) för mycket magenta i den men det hindrar det inte från att vara en hur fräck bild som helst!

En del bättre blev det, dra lite till i spakarna så är du snart framme.
Grejen är den att om jag drar ytterst lite till så blir den grön, finns det något sätt åtgärda det? :p

Finns det säkert, lite svårt att sitta så här och försöka lista ut hur du skall gå till väga men ett cyanfärgat filter och dra ner opaciteten kanske?
En riktig höjdarbild. Tycker inte magentafärgen stör speciellt mycket, men håller med att bild #2 är något bättre. Häftig!

NikkieNikon, jag provade som hastigast att ta upp din bild i PS och försöka få bort sticket, det var inte det lättaste!
Jag laddar upp bilden om ok för dig?
Hmm, har din bild i photoshop just nu och försöker få det rätt, men det är svårt, känns som den drar mot magenta, grönt eller gult hela tiden :-/
Tror jag har fått det ganska ok men det är inga radikala skillnader, är det ok att lägga upp den här?
Javisst, det är ok!
haha, fler som var på det!

Drog ner magenta samt mättnaden. Inte säkert det faller dig i smaken men här är den.
#@*%#! Ser nu att jag fått ett gulstick i stället… 
Får kika vidare på det i morgon, nu är det nattadags för Geronim0 eftersom det är arbetsdag i morgon igen.
det här var ingen lätt bild, inte :o
ska också sova på det, annars tycker jag att megntasticken passar in i bilden en aning ;)
Vilken färg har katten "egentligen" i verkligheten?! :-)
Kan nästan hålla med, men just till höger om munnen stör magenta sticket mig, resten av katten klär ganska bra i det :-)
#16 då jag inte har kvar originalet är det ganska svårt att visa, men hon ser ut som på bilden, dock mindre magenta (HAHA) och lite mindre gyllene i pälsen. =)