Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 1080 ggr
NikkieNikon
0

Vilda

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min lille bebis är så fin, i alla fall för det mesta :p

Geronim0
0

Häftigt! Ett av de bättre kattporträtt jag sett på länge.
Du har dock ett ganska kraftigt magenta stick i bilden som behöver tas bort.

NikkieNikon
0

Okej, tack!

Ska ta bort det på en gång :p

Noob
0

Jäkla cool bild! Håller med Geronim0, är (ca 10 (photoshop levlar) för mycket magenta i den men det hindrar det inte från att vara en hur fräck bild som helst!

NikkieNikon
0

Det där blev bättre :p

fortfarande lite stick kvar, men det var frivilligt ;)

Geronim0
0

En del bättre blev det, dra lite till i spakarna så är du snart framme.

NikkieNikon
0

Grejen är den att om jag drar ytterst lite till så blir den grön, finns det något sätt åtgärda det? :p

Geronim0
0

Finns det säkert, lite svårt att sitta så här och försöka lista ut hur du skall gå till väga men ett cyanfärgat filter och dra ner opaciteten kanske?

MonisN
0

En riktig höjdarbild. Tycker inte magentafärgen stör speciellt mycket, men håller med att bild #2 är något bättre. Häftig!

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

Geronim0
0

NikkieNikon, jag provade som hastigast att ta upp din bild i PS och försöka få bort sticket, det var inte det lättaste!

Jag laddar upp bilden om ok för dig?

Noob
0

Hmm, har din bild i photoshop just nu och försöker få det rätt, men det är svårt, känns som den drar mot magenta, grönt eller gult hela tiden :-/

Tror jag har fått det ganska ok men det är inga radikala skillnader, är det ok att lägga upp den här?

NikkieNikon
0

Javisst, det är ok!

Noob
0

haha, fler som var på det!

Geronim0
0

Drog ner magenta samt mättnaden. Inte säkert det faller dig i smaken men här är den.
#@*%#! Ser nu att jag fått ett gulstick i stället… Skrikandes

Får kika vidare på det i morgon, nu är det nattadags för Geronim0 eftersom det är arbetsdag i morgon igen.

Noob
0

Hmm, undrar om det inte färgerna blev för starka :-(

NikkieNikon
0

det här var ingen lätt bild, inte :o

ska också sova på det, annars tycker jag att megntasticken passar in i bilden en aning ;)

Noob
0

Vilken färg har katten "egentligen" i verkligheten?! :-)

Noob
0

Kan nästan hålla med, men just till höger om munnen stör magenta sticket mig, resten av katten klär ganska bra i det :-)

NikkieNikon
0

#16 då jag inte har kvar originalet är det ganska svårt att visa, men hon ser ut som på bilden, dock mindre magenta (HAHA) och lite mindre gyllene i pälsen. =)