Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 1094 ggr
ZorroR
0

Ansikte

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejan, undrar vad ni tycker om detta ansiktet, Jag vet liksom inte vad jag tänker om det…

Det ser konstigt ut, men endå inte?

Vad tycker ni?

ZorroR
0

PUTT

Jag tycker att först tittar man på det snabt så är det fult, och konstigt.

Men om man sitter och kollar en stund ser det ganska bra ut! x)

Som sagt; Vad tycker ni?

MonisN
0

Moderator edit: Uppfattar att du vill ha kritik på bilden så tråden är flyttad till "Kritik - medel". //MonisN

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

ZorroR
0

#2 ok, tack.

Putt

pellepiano
0

Jag tycker kvaliten verkar var undermålig, brusig och dan ( kanske är meningen men se inte bra ut i mina ögon ). Händerna är avklippta, för mycket tomrum till höger, dvs kompositionen är ytterst märklig ( tycker jag ).

Martin
0

Jag tycker bilden berör - förutsatt att syftet är att bilden skall vara brusig/sotig.

Får ett intryck av en instängd tjej, mrökt kalt tomt rum, ingen lampa. Särar på några persiennblad för att titta ut. Gömmer hon sig? Söker hon något?

Bilden skulle definitivt gjort sig som omslagsbild på en bok om t.ex. Trafficing eller motsvarande.

mvh Martin

Noob
0

Jag tycker det ser ut som om hon är väldigt nyfiken på något där ute utanför pesienerna (som jag också tänker mig) och på något sätt så tycker man lite synd om henne liksom, vet inte riktigt varför.

Den mörka, grusiga kvaliten med hög kontrast bidrar till att ge ett intryck av en kall/fattig/skitig miljö (tänk instutition, krig, fängelse etc).

Eller så är det bara min fantasi som springer iväg :-)

ebbapersson
0

Om tanken är att hon ska se instängd ut så skulle jag vilja ha bilden lite mörkare. Jag tycker den är lite för ljus. Annars tycker jag att det är en häftig bild, men att den kanske lutar lite..? Jag vet inte men det känns så för mig i alla fall. Annars en bra bild.

ZorroR
0

Tack alla.

Jag ska försöka göra bilden lite mörkare, för jag vill att bilden ska se lite "instängd" eller "gömd" ut! :)

ZorroR
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag försökte fixa, men eftersom att mitt photoshop inte vill fungera ordentligt så gick det inte… Någon som kan hjälpa mig? ^^

Sen när jga gav upp och fixade lite annat med den så blev det såhär!