Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 1228 ggr
Hannybee
0

Ny "logga"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har gjort en ny "logga" att sätta på de bilder som jag publicerar på nätet. Jag är själv nöjd, men skulle vilja veta lite vad ni tycker om den? Är den för enkel, borde jag ha med något mer?

Hannybee
0

Här har ni ett exempel på hur den ser ut på en bild:

Hannybee
0

Här ser ni min gamla variant också, som jag har haft ett tag och tröttnat på:

MonisN
0

Jag tycker den nya är snyggare och mer stilren.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

Aviendha
0

Först: Jag kan inte alls fota, jag kan inte hur man komponerar och grejjar men jag tycker till ändå :)

Jag gillar den. Är ett fan av enkla, stilfulla saker, och en stämpel ska, enligt mig upplysa om fotografen. Är den "för mycket" så kan den störa bilden, medan en enklare variant fungerar till det mesta. Och det tycker jag att din gör. Och den är smakfull dessutom. Mycket bättre än den du hade innan.

Hannybee
0

Tack så mycket! Skrattande Kul att ni gillar den! Flört

(Har gjort en yttepytteliten ändring nu och flyttat signaturen lite åt vänster, så det ser mer balanserat ut.)

HellviHumle
0

Insatt i bilden ser den väldigt "prydlig" ut. Kör på den!

HH

MiGardet
0

Snygg logga som inte är så påträngande som många andra! Men adressen är lite svårläst.

Blir det bättre om du ökar mellanrummen mellan bokstäverna och dessutom gör bokstäverna lite tunnare?

Hannybee
0

Tack alla! Glad

#7 Det kanske är en bra idé att göra adressen lite tydligare. Jag som vet vad det står ser ju med en gång, men det är ju svårare för de som inte vet. Ska exprimentera lite till…