reflexskärm
har köpt en dörr 5:1 reflexskärm och när jag öpnnade paketet och då vecklades den ut i fullformat. Min dumma fråga är, hur viker man ihop den. Vill ej ta sönder denna pga min saknade paket kompentens.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
HaHa! Jo, det där känner man igen. Schwapp så sprattlar den ut till fullformat. Det gäller inte bara reflexskärmar, utan softboxar, gömslen mm.
Jag glömmer aldrig när mitt gömsle, i storlek med ett tält sprattlade upp sig i vardagsrummet, så tavlor och blomkrukor flög all världens väg. 
Det finns en del tips på Youtube. Här är ett i i högen.
Sajtvärd för Foto
Sajtvärd för Fågelskådning
Hej
tack för hjälpen, hittade en film på youtube. Nu skall jag bara lära mig att använda den!

Åh, tack för länken Martin! Ska skaffa en reflexskärm snart så den kommer jag använda. Jag kunde inte ens få upp min iPod Touch's paket i söndags, Pinsamt värre!
Haha, hände mig med när jag öppnade min - tänkte hela tiden "nu ska jag ta det här låångsamt så att jag ser hur jag ska vika ihop den sen igen". Poff säger det, jag hoppar en halvmeter upp i luften och framför mig ligger reflexskärmen, ingen aning om hur jag ska vika ihop den igen. 
Johanna - Instagram