Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 1264 ggr
minkaninester
0

Verkar detta vara ett bra paket?

Hej!
Ska snart köpa min första system och undrar om detta kittet verkar bra som en start?

http://www.netonnet.se/art/foto/systemkamera/systemkamera-paket/nikon/Nikon-D3000-18-55VR_55-200VR-Vaska-2x2GBSD(125996,3301)

Moderator edit: Förtydligat rubriken och flyttat tråden till Fotoutrustning

//MartinO

MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.

" Everybody needs inspiration "

Metinia
0

Jag tycker det verkar bra, :). Så gott som allt man behöver ingår i kitet och det är ju praktiskt. Jag tycker priset verkar ganska bra också med tanke på vad som följer med, men jag har dock inte stenkoll på vad en D3000 kostar. Jag hade nog satsat om jag var du.

Men sedan är det alltid så inför ett kameraköp att jag tycker att man ska tänka igenom ordentligt och gärna kolla på flera modeller, inte välja en bara för att det ingår massa saker. Tänk på du kommer troligtvis att dras med kameran ett tag och då är det viktigt att du trivs bra med den. Å andra sidan har jag hört att Nikon D3000 är en bra kamera, och kvalitetsmässigt är det ingen skillnad mot andra modeller i samma prisklass.

minkaninester
0

#1: Okej vad bra, jag har ju kikat på andra kameror men i med att jag är lite grön i området så tror jag denna är bra för mig! :)

MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.

" Everybody needs inspiration "