Systemkamera, vilken?
(viste inte var jag ksulle lägga tråden, men här är den nu :P)
Halloj :)
Jag är en tjej på snart 14 vintrar och jag ska få en systemkamera. Jag ska använda den till att fota mina små djur (en katt och flera kaniner och marsvin) så den ska ju hinna med om någon av de skulle ta en snabb rörelse, eller ja jag ska kunna fota mina djur. ;)
Sen ska jag använda makron väldigt mycket osse, så den ska ha bra makro (eller heter det macro? :P), älskar fota när bilder ^^
Dem två kraven är nog dem viktigaste, så då skulle jag vilja ha hjälp med, vilken systemkamera ska man då ha?
Tack i förhand ^-^
Mvh "Cochon"
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Finns liknande trådar i tusental, använd sökfunktionen! Annars är det mest objektivet, ljusförhållandena och inställningarna som avgör om det t.ex blir bra macrobilder.
Förövrigt, som första systemkamera skulle jag rekommendera Nikon D3000, Nikon D90 eller en begangnad D80/D60/D40/D50. Lycka till med köpet!

Låser denna tråden då det finns så många, Använd sökfunktionen inläggslistan får inte fyllas med dessa trådar då viktigare saker också måste få sin plats.