Fotomässa: Elmia
Är det någon eller några härifrån som ska på fotomässan på Elmia nu i vår ?
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
När är den? Var finns information om den? Är intresserad! :)
MVH
Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Slutet av Mars, Elmiamässan i Jönköping.
Till Elmia's huvudsida (där man under program kan se alla mässor de har), till Foto & Video 2007.
mvh Martin
Okej tack!
Inte säker på om jag har tid att åka på fotomässan men ska garanterat dit när det är Elmia Häst, 25-26 augusti.
MVH
Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Ingen ? Jag har redan tagit ledig för att åka på fredagen.=) Sen blir det nog en sväng dit på lördagen också kan jag tänka mig.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
#0 Är intresserad, men planerar inte så långt i förväg :o)
mvh Martin
Det är ju ett tag kvar. Och dessutom lite långt att åka…
jag ska verkligen åka dit. Funderar på och åka dit på fredagen och ta ledigt från jobbet. Sen ta en tripp vidare till göteborg och hälsa på mina vänner. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Jag bor fem minuters promenad från Elmia, så det blir säkert ett besök!!!!

Jag tänkte nog ha en monter där. Och någon lektion. Ni får gärna komma och hälsa på.

Mattias, ska du ha en egen monter på mässan?
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

Jag tror det. Gudarna ska veta att de inte är gratis men jag tror det är värt det.
Har varit i Kamera & Bilds monter på två mässor nu. Det har varit trevligt men jag har hamnat lite i skymundan och vill att folk inte ska behöva gissa sig till vem jag är.
Plus att jag har ju DVD:er att visa upp och en distanskurs i Photoshop att marknadsföra.

Jag ska nog dit och sen till kompisar i Linköping
mvh cecilia

#11, jag kan intyga att det är svindyrt med monterutrymme. Det blir nog ett uppskattat inslag om du ställer ut och förhoppningsvis ökar det din försäljning. Du verkar ha bra kontakt med Adobe, kan inte de vara en sponsor, för du använder trots allt deras produkt och marknadsför den inderekt.
Hälsningar
Robert