Kritik Marsvin
Vilken söting!
Gillar vinkeln på bilden, hur du får fram framdelen på marsvinet som jag tycker att man annars sällan ser. Älskar att man ser den söta lilla munnen, den lilla nosen och ändå ögat som ser ut att titta in i kameran.
Tycker dock att det är lite rörigt runt omkring, hade tyckt det var intressant att se bilden med neutral bakgrund eller suddig bakgrund. Något du kanske kan prova i ett bildbehandlingsproram om du vill, men den är verkligen fin som den är.
(Jag har två marsvin själv, så jag är kanske lite partisk
)
/Ada
-----------------
Hemma hos mig bor två marsvin, två katter och en massa dammråttor
Blogg: http://blogg.vk.se/camilla
#1 Tack för kritiken :) Det är ovanligt att man får så klara närbilder på marsvinen då dom sällan är stilla i mer än en sekund typ så det va jag nöjd me. Fullkomligt älskar deras små munnar som nästan ser ut att le :)
Kan hålla me om att bakgrunden är lite rörig, det är mamma som håller henne på uteplatsen i trädgården så det är hennes arm o knubbiga mage man ser o så stenmuren där bakom. Jag har inget vidare bildbehandlingsprogram o är inte så hemma på det där men det hade säkert gått att fixa till bakgrunden mha det :)
#3 Håller helt med dig, jag vet inte varför det blev avklippt sådär, det va säkert så att jag helt enkelt inte tittade så noga utan tyckte hon såg söt ut o knäppte av. Inte världens mest stillsamma marsvin det där hehe. Mindre arm - mer marsvin kan man ju tycka nu i efterhand men men…. Det ser lite ut som att hon är på väg att fly ur mammas famn så jag kanske va lite nervös för det :P Till våren när vädret blir fint igen o jag har en ny kamera då ska jag försöka få till det igen :)