Rotade bland "gamla" foton..
Jag tror att bilderna skulle bli ännu bättre om du böjde dig ner när du tog dem. Mule-nivå tror jag blir bra.
Vänliga hälsningar
Niklas

Inne på Niklas linje, försök undvik staket mm i bakgrunden.
Hälsningar
Robert
och så har vi det där med, och en till och en till…osv
#6 Det är väl helt ok.
Mvh Bengan
#0 Tycker jag är charmig, gå ner mer i hästens nivå dock som Robert och Niklas var inne på tidigare.
#1 Lite drömkänsla över den. Jag skulle velat ha ett kortare skärpedjup så att all fokus var på den stående hästen - och inget staket i bakgrunden. Samt klonat bort den lilla vita hoven(?) som sticker fram från vänster. Då hade den känts mer planerad än nu, och mer intressant.
#2 Vet inte riktigt. Charmig såklart - jättefina hästar. Men en hel del saker som stör. Lek vidare :)
#3 Busig och härlig. Fångat de speciella rörelserna bra tycker jag. Bakgrunden är lite sned känns det som.
Tycker att skärpan var lite luddig på alla, samt att staket och sådant kan klonas bort - annars bra. :)
MVH
Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#6, lägger man upp för många bilder finns det risken att ens egna bilder inte blir kommenterade. Nu tror jag att man lägger upp många bilder bara för att man vill ha åtminstone någon bild kommenterad, men man får motsatt effekt.
Hälsningar
Robert
#9 Den risken finns säkert, men så länge inget i skrivreglerna reglerar detta tycker jag det är ok.
Mvh Bengan
Tackar Attlid, jag håller med om att kvalitén inte var den bästa på bilderna, jag fotade med en liten kompaktkamera som inte ens hade optisk zoom xD