Vernissage i Stockholm
Har snott denna text rakt av från fotosidan.se vill bara tipsa alla. Speciellt eftersom jag har två bilder som ska vara med.
"Fotograferna är kvinnor och män som har fotografering som sin stora passion. Många har det som levebröd medan andra ej ännu är upptäckta.
Totalt är det ca. 35 st fotografer som har blivit utvalda med sina bilder. Exempel på genrers som vi valt är: natur, djur, abstrakt, s/v, psykedeliskt, sport, porträtt, konstnärligt, stadsdelar. En härlig blandning som kan tilltala dom flesta! Under utställningen så kommer vi att lotta ut priser till dom som har röstat fram sin favoritbild. Bland dom fina priserna så blir det bl.a. porträtt fotografering i studio värd 1350: -, samt bildtillbehör m.m.
Utställningen öppnar den 10 januari och varar t.o.m. den 16 januari 2007
Vernissage den 11 januari kl. 16.00-19.00
Öppettider månd-fred 12-19 Lörd-Sönd 12-16
Galleri Abante Hornsgatan 44 (på puckeln) Telefon 08-7140305"
Kul. Kan du inte lägga upp dina bilder för oss som bor lite långt ifrån?
Eddie
Ja vore skoj och se dina bilder. =) Har tyvärr inte heller möjlighet och besöka verinsagen
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Kul! Jag planerar faktiskt att gå på vernissagen på torsdag. 

Då har man varit på sin första vernisage, kul o spännade på samma gång. Kan lova att det ger mersmak.
Kul är det också att få möjligheten att träffa andra fotointresserade och diskutera foto.
Detta måste göras igen.
Har ni chansen så tycker jag ni ska gå o titta.
//Oskar
ps. mina bilder är de längst ner till vänster på bilden ds

Montax hade du ngn favoritbild?
Jag gillade skarpt den med myran som dricker
//Oskar
Du menar denna?
Den fotografen hade med 4-5 bilder på utställningen om jag inte minns fel.
Bilden med myran gillade jag också. Det fanns många bilder där som jag gillade, t ex den Coola isbjörnen och bilden där svenska soldater hivar upp en flaggstång. Mycket snyggt ljus på flaggan.
Jag kände igen flera namn från Fotosidan.se och det var kul att träffa dom på utställningen. 

#0, skoj, hur går det? Hoppas det går bra för dig.
Hälsningar
Robert