Foto iFokus

Foto

Etikett: omsajten-ifokus
Läst 1304 ggr
kissen
0

måste man betala 50 kr kvatal

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej jag har en fråga

måste man betala 50 kr kvatal det är 200 om året

måste man även betala för mer utrymme på fotoalbum

då blir det ju dyrt Förvånad någon som kan ge mig svar?

mvh bengt

[YlvaP]
0

Det är ju inte ett måste men det finns inte så många andra sätt om du vill ha större utrymme och plus egenskaperna.

Ulla
0

10 MB extra kostar 10 kr. Du kan köpa så många MB du vill. Du kan läsa mera om du går in på Mina inställningar uppe till höger.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Deklol
0

Riktigt sviniga priser tycker jag.

isabelle_
0

#3 Vem ska annars betala för alla kostnader som servrar,osv? iFokus är ett tungt lass att dra och killarna har inte detta som heltidsjobb detta är som ett projekt för dom. Men du kan fortfarande vara medlem, Om man engagerar sig och blir Medarbetare eller Sajtvärd får man också iFokus Plus som "lön".

Deklol
0

#4 varje sida öppnas med 4 eller mer reklambanners. dom kanske hjälper till att betala lite? precis som på andra sidor? ;)

Tycker det är svindyrt. Skamligt nästan faktiskt. Ett par tior billigare hade jag nog accepterat (dock aldrig betalat för det). Har inte varit med om att man måste betala för vanliga funktioner på ett forum…

[mingdie]
0

#3 Jag förstår inte vad du har för problem med priserna. Det här är ett privatägt forum som ingen behöver vara med i. Vem som helst kan vara med och diskutera men man kan också köpa ytterligare tjänster om man väljer att göra så.

Priserna är inte sviniga eller något annat eftersom ingen är tvungen att köpa dessa tjänster. Om folk tycker priserna är skäliga så kommer dom att köpa tjänsterna och om dom inte tycker det så kommer dom inte att köpa.

MonisN
0

Det är ju faktiskt valfritt om man vill betala för utökade tjänster eller inte. Det enda problemet är väl att man måste betala med sms. Alla har inte möjlighet till det. Det finns många som har tjänstetelefon och får inte betala egna räkningar med den.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

MartinO
0

#5 Fotosidan.se har också betalfunktioner. Där kan du tex inte läsa vissa artiklar utan att ha öppnat börsen. Det är betydligt värre.

För vår del på foto i fokus är jag inte så glad för att man måste ha ifokus+ för att kinna publicera en bild direkt i inlägget. Man kan förvisso klistra in bilder, men får då en max pixelbredd på 400 pixlar, vilket är för lite för oss.

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

emelie92
0

Om du inte vill betala för iFokus plus kan du bli Medarbetare på någon sajt.