Foto iFokus

Foto

Etikett: säljes-köpes-bytes
Läst 826 ggr
MartinO
0

Förslag till nya regler Säljes, köpes eller bytes

Gamla annonser tillför inte sajten något, utan gör det bara rörigare.

Din annons kommer att ligga uppe i två månader. Därefter raderas den.

Får du sålt, eller köpt någonting inom två månader från annonsens publicerande, vänligen skriv det som ett inlägg, så den kan raderas.

Det är naturligtvis inget som hindrar att du lägger ut en annons igen om du inte fått sålt/köpt någonting.

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

isabelle_
0

Martin, Vi låser trådarna efter denna tid om nu någon annan skulle vilja se vad någon begärde för sin sak för att jämföra. På det sättet hittar Google oss lättare också.

bildochfoto
0

Ja jag hålle med Isabelle…ni hittas bättre av Google genom gamla annonser lås de helre och låt de ligga kvar…

MartinO
0

Då är frågan om man skall prioritera sökmotorer eller ordning och reda.

Sajtvärd för Foto

DesK
0

Martin, kanske något slags medelväg? Ni skulle ju kunna lägga alla låsta trådar i en egen kategori. Jag har också hört från flera håll att det är bättre att låta gamla trådar vara kvar än att ta bort dem helt.

/Désirée

MartinO
0

Det tål att tänkas på. Det är både på gott och ont att städa. jag avnålar och ändrar rubriken tills vi löst frågan.

Sajtvärd för Foto

Martin
0

Jag håller lite med Martin här. Visst är det viktigt att synas, men inte till vilket pris som helst (för min del). Jag tycker att söker jag efter något så vill jag helst hitta relevant information. Om det finns för mycket gammal information är risken att den nya, relevanta och möjligen riktiga informationen drunknar.

Jag tror att ett aktivt forum kommer att få många träffar via Google även det, så man behöver inte behålla gammalt inaktuellt för att få många träff. Det är vad jag tror. Dessutom tror jag att ett välskött forum sprids mer "mun till mun" än vad ett rörigt illa fungerande forum gör.

mvh Martin