Jag gillar den. Man blir nyfiken på vad hon tittar på och jag tittade en lång stund på bilden utan att tröttna. Det finns säkert saker att göra bättre - själv fotar jag inte porträtt av människor alls och vet inget om det - men jag gillade den. Bra!
Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag gillar den bilden, det svarta partiet till vänster hade jag halverat. Sen var det mycket bara att du har kvar tavlan och så diffus, spännande bild med mycket lugn (4 fick du av mig, men med ett stort plus i kanten)
Fin bild. Jag hade kanske valt lite mjukare ljus. Näsan är lite blank. Tavlan i bakgrunden hade kunnat sitta lite längre ifrån henne så att hon inte skymde den.
Vänliga hälsningar
Niklas

Snygging, hade velat sett ögonkontakt eller att hon tittade ned fram mot golvet än nu åt sidan. Mjukare ljus, ja tack, och en v-ringad tröja.
Hälsningar
Robert

Ja, men Robert, då blir det inte samma bild, den svarta tröjan är ju en del av bilden och även det att blicken är lite mjukt, blygt diffus……..
V-ringat, men snälla du
jag fick mig ett skratt 
Jag tycker att det är en fin bild men att det blir en liten för skarp kontrast mellan den svarta tröjan och ansiktet. Är inne på Roberts linje och skulle vilja se mer av halsen.
Eddie

Hon kanske inte skulle ha någon tröja alls
ja se manfolk *skrattar ännu mer*
Jag måste hålla med om tröjan, kontrasten är för skarp precis som mingdie säger. Tycker också att hon får lite "giraffhals" med polotröjan. Blänket på näsan är lite synd men stör inte jättemycket, sedan tycker jag att vinjetteringen är lite för mycket, jag skulle vilja tona ned den lite grann.
Tycker om hennes blick, håller med Attlid om att man blir nyfiken på vad hon tittar på! 
Emma
Ledsen splanky att jag svarar Lorita eftersom det inte är det som tråden handlar om.
Jag förstår att du har något slags problem med män. Om du läser om vad jag skrev så kanske du förstår. Jag tyckte att kontrasten mellan den svarta tröjan och det ljusa ansiktet blev för mycket. Om man hade sett mer av halsen så tror jag att fotot hade blivit bättre. Splanky frågar efter vad vi tycker och det har jag svarat på.
Eddie

Det var mer ett skämt, det för mig blev det inte riktigt samma bild om man byter kläder på henne
jag sitter just och leker med bilden PS och jag tror att om man, tonar ner den ljusa väggen, så kommer bilden att få en annan karaktär och hennes ansikte och hår kommer lyftas fram mer. Det är lite enklare än att byta kläder på henne nu när bilden redan är tagen, men vist allt går i PS