Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 507 ggr
emmaa
0

Lillasyster badar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Precis efter jag tagit denna bild fick hon tag i duschen så då sprang jag med min kamera för att hålla mig torr. Jag gillar den pga av hennes ansiktsuttryck, jag tycker också att lutningen blev ganska bra, vad tycker ni?

Ge mig gärna hård kritik, jag lovar att jag inte ska tycka att ni är elaka även om ni hatar bilden!

Emma

Robert
0

Ser bra ut, lite underexponerad och du kunde ta bort det lilla ljusa uppe i vänstra hörnet. Härligt ansiktsutryck, gillas.

Robert

johan
0

Superhärlig blick och fint att du fyllt ut bilden tycker jag.

Kanske kan hålla Robert om att den gärna får vara lite ljusare.

Men ansiktsutrycket är verkligen helt underbart.

Mvh // Johan

Tina-A
0

Vet inte vad jag ska säga riktigt.. Lutningen är jättefin och ansiktsuttrycket fångade du jättebra tycker jag :) Verkligen en härlig bild

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

jojjehanna
0

Håller med #3

emmaa
0

Tack för era kommentarer! Tyvärr fotade jag i jpeg…

Monday
0

Jag tyckte att skummet hon har på hakan såg ut att vara skägg, men annars är bilden jätte fin :)

http://www.regret-nothing.com

[mingdie]
0

Härligt foto Emma. Barn kan vara tacksamma att fota men det är svårt att fånga uttrycken bra. Tycker att du har lyckats bra.

Eddie

Martin
0

Gillar lutningen, ser lite ut som att hon tittar ut bakom ett drapperi vilket passar bra till denna typen av bild tycker jag. Gillar verkligen hur du har fångat hennes ansiktsuttryck, leendet och ögonkontakten.

mvh Martin

emmaa
0

Tack så mycket allihopa. Skummet går ju att klona bort men jag valde att inte göra det, tyckte att det passade in, men kanske hade jag fel. Glad

Lorita
0

Påminner mig om hötorgskonst, ännu ett barn, vist är dom söta både när dom ler och gråter men sen då?

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

emmaa
0

#10 Så vad skulle jag ha ändrat enligt dig för att det inte skulle vara "hötorgskonst"? Din kritik säger mig ingenting.

Lorita
0

Det är ett utryck för en bild bland alla andra, ett barn går ju alltid till hjärtat och hur många gånger har man inte sätt det.

Hötorgskonst, är målningar som målas på löpande band för att hänga hemma hos folk, klassiker är dom gråtande barnen, ditt barn ler och det är en bild på ett sött barn, men inte mer spännande än så. Ett annat utryck en dussin bild, skulle man kunna kalla det.

emmaa
0

Jag vet vad det är, men det var inte det jag frågade om. Jag frågade vad jag skulle göra annorlunda? Det låter som du tycker att alla ska sluta ta kort på barn bara för att det är vanligt. Precis som det är bra att vara nyskapande så tycker jag att man kan ta bra "gamla vanliga" bilder också.

Lorita
0

Klart man kan ta bilder på barn, hästar, hundar ja allt men som betraktare vill jag få en känsla något mer än att det är en söt unge för det är hon, men vad vill bilden ge betraktaren, den som inte känner barnet? För mig är det en söt bild i familjealbumet och som sådan är den lyckad.

emmaa
0

Jag lämnar det här nu, du förstår inte vad jag försöker säga.