Foto iFokus

Foto

Etikett: kritik-medel
Läst 1142 ggr
Taxelina
0

Kritik svartvit med färg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är den första jag gjort, så var lite snällaFlört Men kul var det.

Deklol
0

Gillar inte sånna här bilder egentligen, men måste säga att den var faktiskt kreativ :) Tycker du har gjort ett bra jobb, speciellt för o va första.

Taxelina
0

Tack ska du ha.

Det är ett försök att lära sej den här delen av bild redigering och manipulering. Kul att kunna det till vissa roliga bilder.

Cerrolyn
0

Jag tycker att den blev jätte häftig.

Duktig du är.

**MVH Cerrolyn

Taxelina
0

#3 Tack, vad glad jag blevSkrattande

Taxelina
0

Någon mer som har en åsikt?

Diezla
0

Jag tycker oxå att den var fin! Glad

Taxelina
0

Okey, tack ska du haSkrattande

[Caaassie]
0

Jag tycker den var, kreativ eller hur man ska säga!

Emaljoh4
0

Dt var något jag inte gillade med den… kan tyvärr inte sätta ord på vad! Men, jag tkr ändå den var snygg och häftig!

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

bummsan
0

Jätte häftig bild  älskar sånna här bilder.

Cerrolyn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En tokig golden…

**MVH Cerrolyn

Lakrits
0

Kanske bättre om du nästa gång inte lägger upp första bilden du gjort utan en som faktiskt ligger lite mer tanke bakom.

Men ok, jag gillar orange färg, cool.

Nästa gång ha koll på så du inte får skräp i förgrunden

Lägg mer tid på orginal fotot, bra utgångs matrial bättre resultat

Använd färgen för att dra uppmärksamhet till något, ett mönster en detalje etc. etc. Nu är det bara rörigt.

/Mattias

Eostra
0

#11 Fel tråd? Flört

Cerrolyn
0

Ser det, kan någon ta bort den.

**MVH Cerrolyn

Taxelina
0

Cerrolyn, du har en jätte fin bild haha. Men den kom lite fel. Sätt om den till en ny tråd, så du har chans att få mer kritik.

#12 Jag blev först lite fundersam om det var min eller "Cerrolyns" tråd du gav kretik på. Men utgår ifrån att det är min.

Tack för kritiken. Man måste börja någonstans eller…? Och då skickar man in på första bilden för att se om man är på väg åt rätt håll, så att säga. Den oranga färgen är orginal, så den går inte att ändra på. Och inte tyckte jag förgrunden var rörig heller. Det är ju en buske jag fotat och själva växten har ju en massa grenar åt olika håll. Trädet bakom är därimot lite störigtFlört

LFCFredda
0

Jag tycker det är en bra bild. Men jag tycker också att den är rörig. Undra om det är för mycket färgade objekt i den. Kanske hade räckt med några få löv i färg och resten svartvitt?

LFCFredda
0

Förresten, vad är det för blå punkt till vänster om trädet?

Taxelina
0

#17  Haha, vilken syn du har. Den blå pricken har jag inte sett förut. (Det måste vara en älva eller liknande)Obestämd