Skrinna...
Här i svenskfinland skrinnar man, och inte som i svenskan - åka skridskor. Bifogad bild är tagen för exakt ett år sedan på min dotter som ska skrinna.
ISO 400, f/2.8, 1/320 s, 70 mm på zoomen.
Vad tycker du om bilden, skulle jag ha tagit ett par steg bakåt, och då kanske missat ansiktsutrycket, för att få mer i bild eller fungerar den tajta beskärningen?
Ös på bara, håll inte tillbaka med din kritik, för jag tål allt.
Hälsningar
Robert Hammar
Fotograf

Jag tycker faktiskt att du kan ta av lite i vänsterkanten då plastpåsen stör lite.
Annars en bra bild tycker att vinklingen av kameran funkar riktigt bra i denna bild.
Kan bara hålla med #1, beskär bort plastpåsen och det ljusblå i kanten tycker jag.
Jag tycker att bilden i sig är bra och att du har fått med ansiktsuttrycket. Bara det gör halva bilden. =)
Däremot så tycker jag att plastpåsen stör och det ljusblå i vänsterkanten.
Hur skulle det se ut om du tar bort det???
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Jag blir intresserad av att se vad som finns ännu mer till vänster i bilden. Kan det vara något roligt som händer eftersom att personen överst ser så förvånad ut vilket man alltid blir vid försa ögonblicket för att kanske senare brista ut i skratt..
Därför tycker jag inte om beskärningen.
Sen funderar jag lite på tjejen längst till höger, hon ser nästan lite trumpen ut. Har hon fått vänta längst med att få sina skridskor knutna eller vad händer där?