Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 911 ggr
Robert
0

Skrinna...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här i svenskfinland skrinnar man, och inte som i svenskan - åka skridskor. Bifogad bild är tagen för exakt ett år sedan på min dotter som ska skrinna.

ISO 400, f/2.8, 1/320 s, 70 mm på zoomen.

Vad tycker du om bilden, skulle jag ha tagit ett par steg bakåt, och då kanske missat ansiktsutrycket, för att få mer i bild eller fungerar den tajta beskärningen?

Ös på bara, håll inte tillbaka med din kritik, för jag tål allt.

Hälsningar

Robert Hammar
Fotograf

pekwall
0

Jag tycker faktiskt att du kan ta av lite i vänsterkanten då plastpåsen stör lite.

Annars en bra bild tycker att vinklingen av kameran funkar riktigt bra i denna bild.

emmaa
0

Kan bara hålla med #1, beskär bort plastpåsen och det ljusblå i kanten tycker jag.

Madde
0

Jag tycker att bilden i sig är bra och att du har fått med ansiktsuttrycket. Bara det gör halva bilden. =)

Däremot så tycker jag att plastpåsen stör och det ljusblå i vänsterkanten.

Hur skulle det se ut om du tar bort det???

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

mabzor
0

Jag blir intresserad av att se vad som finns ännu mer till vänster i bilden.  Kan det vara något roligt som händer eftersom att personen överst ser så förvånad ut vilket man alltid blir vid försa ögonblicket för att kanske senare brista ut i skratt..  

Därför tycker jag inte om beskärningen.

jojjehanna
0

Sen funderar jag lite på tjejen längst till höger, hon ser nästan lite trumpen ut. Har hon fått vänta längst med att få sina skridskor knutna eller vad händer där?