Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 326 ggr
Robert
0

100 från Google på 12 timmar

Under de senaste 12 timmarna har 100 sökningar på Google lett till Foto iFokus. Det är i snitt ca 200 sökningar på Google per dag som leder till den här fotosajten.

För ett par dagar sedan så var det hela 2 000 sökningar på Google som hänvisades till iFokus nätverk. Det tycker jag är helt otroligt imponerande.

iFokus och Foto iFokus är väldigt högt rankad på Google. Många sökningar leder till inlägg och artiklar här på sajten. Jag har även noterat att flera utav de pressreleaser vi har lagt ut på Foto får en bättre ranking än de företag som står för releasen.

Jag kan verkligen rekommendera dig att skriva ut ditt för- och efternamn här på sajten om du vill synas bättre som fotograf. Vi hjälper gärna dig med att lägga in en länk till din hemsida bland Länkar. Och jag vill verkligen uppmuntra dig till att bidra med artiklar, för då får du en stående "reklamplats" här på Foto iFokus som kommer att vara sökbar för miljontals användare utav Google.

Nu vill jag även välkomna företag och andra tänkbara sponsorer till att lägga ut artiklar här på sajten, banners eller annan form utav reklam. Ta gärna kontakt med mig, via e-mail robert@ifokus.se eller så ringer du till mig på +358 440 660810.

Syns vi på Foto iFokus så syns du!

Hälsningar

Robert Hammar

pekwall
0

Du får gärna lägga till min "hemsida" på länksidan.

pekwall.pixbox.se

//Pontus Lamberg

Robert
0

Pontus jag har lagt in länken nu. Ska det vara något www. innan? För nu fungerar inte länkningen riktigt.

Robert
Fotograf

pekwall
0

Nej det ska inte vara www. innan.

Pontus

blivande fotograf?

Robert
0

#3, nu har jag fått reda på att det kanske är en bugg som inte är åtgärdad. När den nya uppdateringen utav iFokus släpps så ska din länk fungera.

Om sökord, du hjälper oss med att skriva om udda ämnen. Du får gärna fotografera trädgårdssaxar, gråsparvar, pennskrin och andra märkliga saker. Berätta om vad du har fotograferat med text till bilden.

Hälsningar

Robert