Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 1064 ggr
Robert
0

The Champagne Group

Åtta av Sveriges främsta bröllopsfotografer Lene K, Paulina Westerlind, Brigitte Grenfledt, Jenny Hammar, Mark & Mariannae Earthy, Magnus Svensson och Ian Johnson har nyligen lanserat en hemsida tillsammans som går under namnet The Champagne Group.

På sidan The Champagne Group kan man ta del av de bröllopsbilder de olika bröllopsfotograferna har tagit. Gör ett besök, dom har verkligen fina bilder på brudparen. Brigittes stil känner jag till sedan tidigare men jag hittade en annan fotograf som tar väldigt bra bilder, Ian Johnson.

Till The Champagne Group

Hälsningar

Robert Hammar

Niklas
0

Lustigt, jag har åkt förbi Ian Johnsons ateljé i Näsbypark massor av gånger utan att veta något om honom. Han håller till på samma väg som pappa.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Robert
0

#2, mycket som döljer sig i omvärlden :)

Jag har lärt mig att tre utav fotograferna i the Champagne Group är med i The Wedding Photojournalist Association (WPJA), och det är inte mer än fyra totalt i Sverige.

Ingen från Finland är med i WPJA. Jag har sökt om ett medlemsskap så det kanske blir ändring på den saken. Det är svårt att bli medlem där. Det är väldigt speciella krav som ska uppfyllas och när jag var i kontakt med Brigitte sist så sa hon att hon skulle falla på hennes hemsida. Hon ska uppdatera sin hemsida och därefter skulle hon söka ett medlemsskap hos WPJA.

Hälsningar

Robert