Rea på Bakgrunder
Köpte dessa velourtyger på Jysk idag, tyckte dem hade en fin lyster lagom diskreta färger och det gör inte så mycket om dem veckar sig när man hänger dem. Skall sy ihop dem två och två, alltså 3 x 5m då räcker dem ut på golvet en bit också.
Priset då: 5 m x 1,5 m kostar 75 kronor!
Hälsar Tommy
Ps Finns i dessa färger plus Svart, mörk blå, moss grön och porr röd! Ds
Tack för tipset! Lägg gärna ut en bild tagen med någon av bakgrunderna sen.
Vänliga hälsningar
Niklas

Aha rea på dom då kanske man skall passa på ,köpte förut den vinröda och den blå som bakgrund körde då med blå bakgrund till gråa chinchillor å när man är klar kan man ju alltid sy en festblåsa åt frugan 
mvh/bjorsa
Jag köpte vitt velourtyg vid förra rean från Jusk och provade lite makrobilder. Skulle nog inte välja velourtyg igen vid makro-foto då tygetets fibrer framhäver sig allt för väl. Samt då jag provade att fota mina barn så släpte tyget ifrån sig lite glittrande fibrer som satte sig i kläderna. Men skall man inte sitta i det kan det nog fungera.
#0, lägg gärna in någon bild då du fotoat med velour som bakgrund samt skriv gärna in din erfarenhet från velour.
Bifogad bild är tagen med vitt velourtyg. Bilden gör sig säkert bättre med en mörkare bakgrund för att framhävan glas och whiskeyns-färg bättre.
//Stefan
Nice foto. Och bra smak 
mvh Martin

En bild med kortluggig velour och stjärnor. Men vad är det som är fotograferat? Gissa det!
Wienerbröd!! (eller annat bröd)
(inte för att det är det mesta logiska med den bakgrunden kanske, men det ser lite ut som det)
mvh Martin

#5 Bränd ugnspannkaka?

#0, tack för tipset, ska ta och kolla Jysk i veckan. Sedan ska jag jaga rätt på en modell som vill posera naken framför kameran. Svårt här i Finland och hitta villiga modeller, bra mycket lättare hemma i Sverige och i utlandet.
Hälsningar
Robert

Pralin Du hade rätt det är ugnspannkaka. Tyckte det såg ut lite som ett månlandskap därför stjärmvelouren som bakgrund.

#5 tyckte det såg ut lite som toppen på de där äggen i alien filmerna.
Fast det är klart, sådana vill man ju inte ha hemma. :)