Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 1602 ggr
Anna
0

Hästbilder - vad tycker ni?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad tycker ni om bifogade hästbilder? Presentationen, skärpan m.m. Säg precis som ni tycker!

Bilden här bredvid har egentligen en vit ram runt sig.

Bilderna är fotade med Canon EOS 300D, 18-55 objektiv, handhållet.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anna
0

Och den andra bilden. Vill veta samma om den!

annaattlid.se

Abico
0

Det första bilden tycker jag ser lite suddigt ut i pannluggen och över ögat, men det är möjligt att iFokus har fixat det själv ^^
Den andra bilden har jag inget negativt att säga om skärpan men det är synd att grimman (?) syns, det stör lite för mig iaf.

För övrigt var det väldigt fina bilder, fortsätt så :)

Kram Hanna

Hanna 

Anna
0

#2: Tack så mycket. (: Oskärpan på ögat och pannluggen i bild 1 är det iFokus som har fixat, så ser det inte ut annars. ^^

Den andra bilden är jag också nöjd med, och håller med dig om grimman till höger i bild. Försökte klona bort den men det blev så "kladdigt" så jag lät bli.

MVH

Anna Attlid

annaattlid.se

emmaa
0

Fina bilder, det är sån skillnad från bilderna du la upp i början här på iFokus tycker jag! (inte för att de var dåliga men det syns verkligen att du utvecklas) Glad

#1 Är lite annorlunda från andra hästbilder vilket intresserar mig mer eftersom jag tycker hästar är rätt trista i vanliga fall. Du borde kanske skriva ut den och hänga på väggen eller ge bort den till hästägaren om det inte är du själv! Panoramaeffekten gör sig så fint som tavlor!

/Emma

E_hjo
0

Verkligen jättefina!!! =D

Anna
0

#4: Wow, tack så jätte mycket. :) Jo det är svårt att INTE utvecklats med den hjälp man får av er andra. Tack för tipset om hästögon-bilden. Känner inte hästägaren men kan ju alltid skriva ut den iallafall och sätta upp på min egen vägg. ;)

Tack även ni andra!

MVH

Anna Attlid

annaattlid.se

Abico
0

#3 - Jo jag tänkte det ^^
Jag känner igen det där med att allt blir kladd, man sitter i timtal men tillslut blir det bara värre än i början ;P

Jag tycker du är en fantastiskt duktig fotograf, det kliar i mina fingrar efter att få ta med sig kameran ut i stallet … Men dte gäller att bli frisk först också -.-

Kram Hanna

Hanna 

Anna
0

#7: Nämen oj, tack så jätte mycket! Vad glad jag blir. Jo jag längtar också efter hästarna och att min efterlängtade Nikon D50 ska komma hem - men nu sitter jag i en lägenhet i Huskvarna och kan bara drömma vidare ett tag till… :)

MVH

Anna Attlid

annaattlid.se

Pheobe
0

rätta till manen på pållen också. De där korkskruvarna fångade min blick iaf. Ögonen finare….

Anna
0

#9: Jag tänkte också på manen som trasslat ihop sig rejält. Men eftersom jag aldrig tidigare träffat hästen som även var lite skygg ville jag ju inte sträcka in händerna och börja hålla på, risken var ju att han sprang iväg helt och då hade det inte blivit några bilder alls. :)

MVH

Anna Attlid

annaattlid.se

Janneman
0

Jag tycker ögonbilden är spännande..

Abico
0

#8 - visst, alltid kul med beröm ;P

Kram Hanna

Hanna 

Pheobe
0

#10 aha, jag trodde det var din häst… då förstår jag

divansson
0

fina bilder, skärpan vart bra på båda bilerna .. ja ville bara se hur det vart utan grimman, så jag tog reda på det.. ;) hehe.. kanske inte vart nå bra då.. men de vart ju i alla fall..

divansson
0

hm.. :P

Anna
0

#14 Bra försök :) Ser helt okej ut men den ljusa fläcken som blev drar till sig nästan mer uppmärksamhet tycker jag. Tack ändå!

MVH

Anna Attlid

annaattlid.se

Robert
0

#0. känns lite tråkig #1, festlig beskärning.

Robert