Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 595 ggr
denisesalomonsson
0

Modeller i östersundsområdet?

Modeller?
Jag & Malin söker 4-6 modeller, killar som tjejer som skulle kunna ställa upp på att bli fotograferade av oss. Vi vill att ni skickar in bilder på er själva med olika outfits och olika frisyrer, smink mm.(Killarna behöver då självklart inte sminka sig eller fixa sin frisyr lika noga som tjejerna) som kommer att användas under dagen när vi fotograferar er.
Vi kommer att välja vart vi ska vara och vilken dag när vi valt modeller, (ni som blivit valda kommer självklart att få reda på plats & dag ett tag innan vi börjar) så allt vi vill att ni tar bilder med olika outfits (2 olika räcker), smink och frisyrer som ni kommer att ha då och vi kommer att välja ut vilka vi vill att ni skall använda.
Vi fotograferar med en Nikon D80 % en Nikon D60. Ni som blev fotograferade kommer få testbilder, som ni sedan kommer ha möjlighet att köpa som utskrift i olika storlekar.
Kom igen mejla in bilder nu, ni har någon vecka på er innan vi väljer vilka, bor du/ni i östersund, eller nära området så kan ni även bli förfrågade om vi ser att du skulle passa i våran lilla idé!

Så kom igen PM:a här eller mejla vid intresse!
Malin - Tjugolappen@hotmail.com
Denise (Jag) - Denise.salomonsson@hotmail.com

Detta är en rolig idé jag och en kompis fick för oss att försöka oss på, jag vet att det inte finns så många som bor härikring på iFokus, men alltid lika bra att lägga upp, du kanske känner någon som bor här? Tipsa gärna, eller mejla om du är intresserad!

Isak
0

Står inget om eventuell modellrelease?

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

pellepiano
0

Jag tycker ni först kan visa vad ni själva är kapabla till att göra för bilder, så "modellerna" vet om det är lönt att lägga ned tid på att fotografera sig själva med smink och olika kläder. Annars vet de inte om deras egna bilder kanske blir bättre.

denisesalomonsson
0

Vi har några som ev. är intresserade så vi får se, och ja tror ingen tar det så hiimla seriöst utan det är mer som en kul grej. Och vi vill utvecklas inom fotograferingen, och det gör vi ju om vi får prova på olika saker :)