Ny medarbetare!
Hej!
Kanske har några av er märkt att det tillkommit en ny Medarbetare här nämligen Ida (jag då med andra ord
). Jag tänkte jag kunde presentera mig för er så ni inte känner att jag är helt anonym så här kommer lite fakta om mig!
Jag heter Ida Lundahl, är 15 år gammal. Jag är bosatt i Skåne i en villa med min familj och 7 djur, 4 hästar, 2 katter och 1 hund är våra djur. Mina två största intressen är fotografi och webbdesign och även en del av min inkomst. Jag har fotograferat länge men det var inte förens förra året (2008) som jag fick min systemkamera Nikon D70s.
Idag har jag samma kamera men dock med en del andra objektiv nämligen Sigma 70-200 f/2.8, Nikkor 70-300 f/4.5-5 och Nikkor 35-70mm f/3.5-4.5.
En del av er känner kanske igen mig från sajten Djurfoto där jag även är Medarbetare. Jag ska förhoppningsvis kunna delge er av min kunskap inom foto och jag hoppas att ni kommer tycka det är intressant.
Mina bilder finns att se på www.idalundahl.se om någon av er är intresserade att kolla på dem.
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com

Inget ont om dig…men det är litet komiskt hur den sk värden håller sig bort…välkomna den nya medarbetaren….det skulle jag göra om jag var värd….världens otacksammaste jobb…
#1 Nu hängde jag inte riktigt med? Var det dåligt av mig att presentera mig själv? 
Mvh. Ida Lundahl
Nej det var det inte.
Tack för att du tar dig tid.
mvh/gurin

Absolut inte dåligt alls, välkommen skulle jag nog vilja säga. 

Kul att nån äntligen kommer och hjälper Dijete lite! :) Välkommen som Medarbetare.
Välkommen! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Välkommen in o bra att du skriver en rad, Sedan kan jag tycka att det är märkligt att värden själv inter skriver en rad o presenterar en ny Medarbetare som han utsett, men det är däremot bra att du själv ser till att göra det då.
Bra med att ni är två nu. Fast jag hoppas ju nu att ni snart blir åtminstone 4 o eftersom ni två är unga tjejer så bör ju de andra två bli något äldre killar så att gruppen blir blandad både till ålder, kön o erfarenhet. För två är dubbelt så bra som det var tidigare, men 4 är liksom minimum o så hoppa ju att det även blir en värd som syns mellan varven o skriver i alla fall några gånger i veckan, så blir det åtminstone lite bättre på den fronten också.
Tack så mycket alla, det är roligt att få vara med här 
Mvh. Ida Lundahl

Hej och välkommen! :)
Sen inget ont om dig men är det inte konstigt att välja en till Medarbetare som är precis lik dijete och som, precis som isabelle (dijete) bara inriktar sig på hästfoto? Tror sajten skulle tjäna på om det var lite mer blandat som #7 säger.
#9 Jag tar inte illa upp men vill bara påpeka att jag numera har fått en större inriktning dels då djur men natur har även börjat falla mig i smaken så snart kommer en makeover på min hemsida. Dock åker jag mest på hästevenemang eftersom jag har egen häst och systrar som tävlar så faller det sig "naturligt" 
Mvh. Ida Lundahl

#10 Oki, känner igen det där… :P Men tycker att i alla fall nästa gång så borde man försöka ta någon som kan de områden ni inte är experter på så ni kompletterar varandra bättre.
#11 Det håller jag med om, absolut.
Mvh. Ida Lundahl
#9 Sajvärden kanske gillar hästar! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Du kanske hittar honom på hästfoto i fokus…lol
#13 Oj, jag läste fel
trode du syftade på mig. Tar bort mitt inlägg.
#15 Om jag inte minns helt fel är han Medarbetare där också…
Mvh. Ida Lundahl

Jag tror min rekommendation om dig gjorde nytta!
Grattis :)
Det är trevligt med blandad kompott, så tillsätt gärna ett par tre stycken äldre medisar med lång och stor erfarenhet också. Det tillför forumet en större bredd.

Vi kan tyvär inte göra något åt det.
Jag inriktar mig inte bara på hästfoto förresten, Mycket annat ligger på datorn, Men jag visar för det mesta bara mina hästbilder, Höhö.

#1 #7 Jag hann/orkade tyvärr inte skriva något "välkommen" till Ida i forumet, då jag tycker det e lite jobbigt att skriva massa långt på mobilen. Dessutom har jag förklarat för Ida varför det vart så.
#11 Tyvärr är det ingen med annan inriktning som visat intresse.
#13 Hästar är väl trevliga djur? Nä jag är inte Medarbetare där längre.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson