Det kom ingen tomte till oss, han hade tydligen så bråttom så han hann bara lämna julgåvorna (som finlandssvenskarna säger om julklappar) utanför dörren.
Hälsningar
Robert
Här i Libanon är ingenting som förr. Dom flesta lägger klapparna under granen till Juldags morron, men på julafton brukar massor av människor åka runt i tomtedräkt, spela julmusik på högsta volym i sina bilar, för på julafton delar man personligen ut klapparna till vänner utanför familjen. Det brukar vara en folkfest och oftast över 20C. i år var det helt tyst, det var dessutom bara 15C och neråt, som sagt läget är något deprimerat. Nu regnar det och bara 11C.
Jag visar i stället ett foto jag tog sista dan i Sudan. Huset var ca 6 m2 och jag fick ta ett foto. Dit kommer ingen tomte - nånsin.
#3, Tar nog hem priset ;)
Hehe :) Nummer 4 var ju inte så dålig den heller :)

#8 Vilken söt katt! :) Fast han såg lite uttråkad ut :P
http://www.regret-nothing.com
#9: Den var mycket fin. Härliga färger och bra skärpa. Är det en vägg bakom eller en studiobakgrund?
Vänliga hälsningar
Niklas
#8, Solklkar ledare nu ;-)

#13: Du menar tomtens misse? :-)
Vänliga hälsningar
Niklas

#14 haha, ja så kan man se det också. :)
#11 den har jag tagit hemma i köket så det är köksväggen, funkar hur bra som helst på kort har jag märkt. Ingen blixt men lysrör + golvlampa som belysning.

#8: Superfin kisse
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#16: Den gjorde sig bra med övriga färger på bilden.
Vänliga hälsningar
Niklas
Inget slår nr 8 än så länge!
#20: haha :) så sött.
De flesta är mycket söta men 8 i front!

#24, Söt men lite otydlig bild :S
#24: Helt underbart sötast av alla kort!!
#24: Nämen snutten då.. :P Jättefin tomte
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#25,26,27
tackar :)
det gällde att passa på, hon var inte jätteglad över att bli väckt och tvingad till att bära en tomteluva :) den åkte av sekunden efter :)
#28, Haha det gäller att vara snabb för att alla ska hinna vara tomte inann de blir arga alltså ;)
Bosse!
Din bild och din berättelse ger som vanligt perspektiv på tillvaron. Djur i luva må vara en sak, mycket folk på få kvadratmeter en annan. Båda visar dock julen 2006.
mvh/gurin

#32 Hjälp vad läskigt!
#32, Haha får man säga att den var ful :D

#36, det får man :)
#34, läskigt pga av tänderna? de är mindre än kattänder och biter i regel inte mer än vad katter gör heller, dvs vid lek, beror väldigt mycket på uppfostran, och ger väldigt sällan sår som katter kan göra
ögonen däremot kan se lite läskiga ut men det beror på att han är albino :)
#37, Haha asså hunden var lite knasig där:D