Julklappstips!
Här kommer ett julklappstips från FotoiFokus som kostar absolut ingenting. Du kan ge julklappen till alla dina vänner, släktningar, kunder. leverantörer mfl. Ge bort en länk till FotoiFokus och du hjälper till att skapa ett bättre mer levande fotoforum.
Klipp ur och skicka vidare:
…………………………………………………………………………………..
Hej,
Här kommer en e-julklapp från mig. Klickar du på länken så kommer du till en hemsida som är full med tips för dig som är fotointresserad. Här kan du också ställa fotofrågor eller utbyta fotoidéer med andra fotointresserade.
God Jul önskar Tomten!
…………………………………………………………………………………..
Dela med dig utav dina fotojulklappstips här nedan:
Hälsningar
Robert

Men vilken bra idé, Robert! Jättefiffigt tycker jag:)
Bra idé Robert!
Mvh // Johan

Känner du någon som inte kan få till det med horisonten, eller har du svårt för att ta bilder med rak horisont? Även om det går att rätta till bilden i exempelvis Photoshop så sparar du mycket tid på att ha raka bilder. Har du raka bilder från början så sparar du en del utav bilden.
Hamas vattenpass kan vara en lösning på problemet. Vattenpasset monterar du enkelt i kamerans blixtsko. En liten praktisk sak som kostar c:a 200 kr.
Hälsningar
Robert

Får jag planka ditt jättefiffiga, billiga julklappstips till Katter? Anger naturligtvis upphovsmakare och sajt:)

#4 Robert - Smart liten pryl det där. Jag har dock ett "sikte" i min kamera-display som jag brukar använda mig utav. Jag mäter med hjälp av underdelen av strecken på det. Då brukar jag få raka bilder. :) Sedan har jag också lätt för att se om saker och ting är raka eller inte.
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

#5, Pia - det tipset får du planka av rakt upp och ned. Upphovsman skulle se lite konstigt ut, så skippa det.
Hälsningar
Robert

Robert, fast nu tycker jag ju att äras den som äras bör är en ganska bra devis och har skrivit att tipset kom från Foto…:) Ibland är det ju just de där väldigt enkla, skenbart självklara tipsen man inte kommer på själv som är de fiffigaste:)

Ge bort en prenumeration på tidningen Digital Photo till dig själv eller någon annan!
Hälsningar
Robert