Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 372 ggr
Norrskenet
0

Lite väl vågat för mig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var det några här i Falun som trots plusgrader och 5 cm is vågade sig ut

Martin
0

Ser ju härligt ut, men jag håller nog med dig och hade nog också stannat på landbacken.

mvh Martin

Runsviks
0

Ops! Jag hade nog lugnt stannat kvar på stranden. Fint och stämningsfullt foto.
//Kristin

Norrskenet
0

#2: Tack! Tyvärr var ljuset lite väl dåligt för snabba bilder idag. så det blev en del med mycket brus

Martin
0

Kanske inte ngn jätteskillnad, men lite? Körde den i Noiseware, gratisversionen. Syns det vilken sida som är brusreducerad?

mvh Martin

Robert
0

Ser mysigt ut och åka fram sådär på isen.

Hälsningar

Robert

Rickard007
0

Ser ju fö sjuttan ut som vatten, aldrig att jag skulle åkt ut där.

Lotta_A
0

Ser läskigt ut!

pekwall
0

Då ställer jag frågan, någon som vet var snön har gömt sig?

Runsviks
0

#8 Vi fick snö på nyårsdagens morgon och den ligger fortfarande kvar och som det ser ut på väderkartan så kommer det mer  i morgon. Jag bor i Sundsvallstrakten. Hoppas ni andra också får snö för det blir så ljust och fint.//Kristin

pekwall
0

Då får jag nog ta och hälsa på dig, för här hemma är det ingen snö alls.

Men faktiskt var jag så desperat igår morse att jag åkte skidor på rimfrosten, det gled lite dåligt med kul var det.

CarlS
0

Glad

Rickard007
0

Jo det börjar bli lite kallare nu, men ngn snö, nepp!

pekwall
0

Nej, det är riktigt illa. Det får väl bli rullskidor ett tag till tror jag.. :(

emilia
0

och den höll!? :O

Martin
0

#9 Håller med, snön är trevlig - det blir ljust och fint. Men med tanke på att vi i Malmö i princip inte haft minusgrader, bortsett från någon enstaka natt då vi haft strax under nollan, mer än ett par dagar i början eller mitten på november eller när det nu var, så tycker jag vi kan slippa det där med snö och kyla nu… Låt våren ta oss med storm :D

mvh Martin