Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 612 ggr
johan
0

Roberts helgresa?

Kan vi inte få se lite bilder från din resa i helgen Robert. Jag tvivlar ju starkt på att du kunde lämna kameran hemma.. :)

Mvh // Johan

Robert
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Johan, det skulle vara kul att gå omkring i Stockholm utan några barn med bara kameran som sällskap. Jag och kameran ville stanna kvar på olika platser medan sex andra drog åt ett annat håll. Några bilder blev det. Jag försökte hitta lite olika intressanta vinklar.

Här i bifogat har jag fångat en fiskare. Bearbetat bilden enligt olika tekniker som jag nyligen har lärt mig från boken Step-by-Step Black & White Photography.

Robert
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild tagen mot Slottet.

Johan, du var också ut i Stockholm. Hur blev dina bilder?

Hälsningar

Robert

johan
0

Jag var ute i skogarna omkring där jag bor. Tyvärr han det blir lite mörkt, så det blev inte jättemycket bilder. Gick mest omkring och letade bokstäver till alfabetsprojektet. Jag ska försöka lägga upp dom ikväll.

Som kort blev dom inte så superkul, men det var roligt att gå runt och leta motiv på ett helt annat sätt än man är van vid. Saker och ting fick en helt annan innebörd.

Du får försöka komma iväg till Stockholm själv någon gång. Jag guidar dig gärna runt på mina favoritplatser i Stockholm.

Mvh // Johan

Robert
0

Trevligt, jag ser fram emot lite bokstäver. Jag funderar så smått om Foto.iFokus skulle få till en fototräff under våren.

Hälsningar

Robert

bosse
0

Vad sags om att traffas i Libanon i slutet pa maj?????????