Du hör inte hemma här...
Klicka på bilden för att förstora den ^^

det var en häftig bild
mycket känslor
vad använder du för utrustning
ööh? fattar inte
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto
#3 Alla träden, Står tillsammans och tittar på det utstötta smala trädet i mitten av dem.
Jättefin bild, snurro!
Du är duktig och har bra idèer.
Eh okey fattar inte heller! Tror inte de flesta bli tilltalade så med denna bild.
Du behöver inte fatta och tycker inte att Du skall tala för vad
andra skall tycka !!!!
Det finns en tanke bakom snurros bild vilken jag tycker är bra :)
Jag talade för mig själv när skrev att det finns en tanke bakom bilden och att jag tycker att den är bra !
Ber om ursäkt läste fel !!!!
Jag håller med #7.

Det kan man kalla bildspråk =) Detta var inspirerande.

måste fråga - var har du tagit bilden? känns nämligen som jag har varit där förut…? ^^
Du är riktigt bra fotograf Snurro!!! Supermånga bra och inspirerande tankar!
kram
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Dude! Jag skrev aldrig vad alla andra SKA tycka, jag skrev jag Tror, Helt två olika saker.
Läs innan du svarar!
Känner inte heller för bilden. Fick titta ett par gpnger innan jag fattade. Men alla är vi olika :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#17 Kan du inte sluta att skrika. Det blir jobbigt för alla.
Jag skriker inte, jag skriver vad jag tycker!
#19 MAN SKRIKER NÄR MAN SKRIVER SÅHÄR ENLIGT INTERNETSPRÅK!
När man skriver med tjock text så understryker man vad man tkr…
tkr jag
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Jag förstod inte först men när ja såg förklaringen fattade jag, rolig baktanke;)
Jag svarar och skriver allt med tjock text, just accept it.
#24 Ja det är väl upp till dig om du vill uppfattas som arrogant. Vissa människor tycker ju om det.
Tja jag ser det nog som att om man alltid måste skriva allt med fet text, så har man ett oändligt behov av att alltid synas. Sedan kan man ju bara spekulera vad det beror på för det kan ju vara många saker, men visst håller jag med dig mingdie om att det ser väldigt arrogant ut.
Vadå onödigt, jag trivs med min tjocka tex, tolka det hur ni vill, jag kommer fortsätta så länge jag lever med att skriva med tjocktext.
Stör er, men jag kommer inte ändra mig.
Jag tycker det har spårat ur lite här. Nu var det ju bilden vi skulle titta på, inte kommentera varandras sätt att skriva…
Jag tycker att bilden är fin, så där lagom. Och visst förstår jag vad du menar med det du skriver. Att trädet ser ut att ha knuffats ur ut gemenskapen.
Ja lr hur, jag vill att folk ska störa sig på mig, lille vän, man skriver med det man känner sig bekväm med.
Är jag bekväm med tjock tex, vilket jag är, låt mig då för tusan ha det.
Ingen har bett dig läsa, du kan ignorera min tjocka text.

Härlig bild när man väl förstår den,
du tar otroligt sorgliga bilder..Men de är så fina!
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "

#30 Jag håller med Moa-16 att du verkar otrevlig i sättet du skriver… Okej det där med fet text, men du behöver inte bli alldeles kaxig när man försöker be dig snällt att sluta med det.
Men back to topic. Dina bilder är fina, Snurro, men jag tycker att dom är väldigt konkreta. Förstår du vad jag menar? Det blir lätt att förmedla känslor när man tar bilder på olika motiv. T.ex. där får du hjälp av träden, och vissa förstod ju inte ens vad du menade med bilden förrän du förklarade att trädet är utanför. Försök att ta mer abstrakta bilder, alltså, var lite mer oberoende av att ha ett objekt. Förstår du vad jag menar? :)
Du har talang, jag ser fram emot att se hur du utvecklas. :)

Ja Snurro, jag håller med Buuc. Du har talang! Du har förmågan att se symbolik i olika bilder för att förstärka en tanke eller känsla. DET är bra. Och eftersom du kan ta dina bilder själv tror jag att du kan nå ut till många med ditt budskap. Se bara hur den här bilden har engagerat oss alla 
Lycka till
Christer5 skrev:Du behöver inte fatta och tycker inte att Du skall tala för vad andra skall tycka !!!!
Det finns en tanke bakom snurros bild vilken jag tycker är bra :)
Eh jag tkr knappas att det är ett snällt sätt att be någon att sluta :S
Men men om du Buuc tycker det så…
sluta gnälla nu för fan. låt tråden dö
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto

#25 Det är inte så att jag vill att du ska sluta skriva, utan bara att du kan försöka skriva på ett mildare sätt, så blir forumet trevligare.
Var tvungen att säga det, Men back to topic nu.

Tråden har totalt spårat ut, Jag låser den. Trådskaparen får skapa en ny tråd..