Några bilder

bjorsa, fina bilder på din hund. Kan du inte ha en medhjälpare med dig för att ta bilder på din hund så att du kan koncentrera dig på att ta bilder enbart på hunden. För jag kan tänka mig att du även får koncentrera dig på kopplet.
Hälsningar
Robert

Nu har jag frugan med varje gång men jag tar bilderna under en ca 5 min paus och hon matar då våran andra hund med lite hemlagad torrfoder :-))hon som får mat den andra av min 2 hundar är en dålig ätare dvs hon är alltid på gränsen till undernärd men en del är så medans hennes mamma dvs Lassie(hon på bilden) är ständigt överviktig :-)
Så jag fotar å hon matar den andra å passar jag på att fota lavar stubbar å hundar men de primära är promenaden (ca 1-1,5 tim) per dag med matning av ronja (hon som äter dåligt) nu kanske nån tycker asch trams en hund dör inte för att den är lite mager men hennes (ronja) bror dog i våras pga av magcancer och han slutade att äta å tappade en massa i vikt åt inte på 10 dagar å efter många vetrinär undersökningar å labbprov så var de en vetrinär med ultraljud som hittade cancern i magen så han togs bort nästan 13 år blev han så man blir lite stirrig när hon äter som en sparv :-/
Lägger in en bild på honom (pluto) från april 04 taget av min dotter med olympus c1
mvh/bjorsa

#7 Det är din bländare som är 6-kantig som gör reflexrena sådana.
Kunskap kan vara guld vard. Tack aktietrader!

Fina bilder, bjorsa! Du bor i en fin miljö med naturen inpå knutarna.

Jupp bor i en jordkula mitt ute i skogen
Nä men som du säger naturen är in på knuten men de e lite mkt åker å den gör att de blir väldigt tråkigt så här på vintern när de e barmark men en del bönder kör med höstvete å då blir de grönt på vintern mkt bättre tycker jag annars ser de ut som öst tyskland grå grå grå åsså brunt :-)
Så här såg de ut igår vid just en sådan åker fotat med max zoom då de var väg framför ca 500 m till skogen skulle jag tro
mvh/bjorsa

Jäklar vilka snygga vattenbilder, Bjorsa! Och bilden med tre månar var häftig. Såg dina bilder på blommor också i ett annat inlägg - hur är du på att fota keramik? /Lena
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Tack lena,
Jag har aldrig fotat keramik dessutom är jag nybörjare på de här med foto har mest fotograferat för att dokumentera å då mina fiskars utveckling .
mvh/bjorsa

Min syster Jessica tog den i Finland :)

snyggt gjort av Jessica.
Hälsningar
Robert

# 18 Man längtar dit helt enkelt, bästa betyget en bild kan få tycker jag.