Totalsågad men bet_i_ttad
I somras fotograferade jag en underbar kvinna vid min ålder. Hon har fött 3 barn och hennes kropp är i bättre trim än många andra kvinnor yngre än henne. Det var väldigt roligt och jobba med Marguerithe.
Jag har laddat upp en bild som jag tog på Marguerithe på Fotosidan och den är betittad, men besågad av min mentor i skolan i New York.
Hälsningar
Robert
Varför sågade han den?
Vänliga hälsningar
Niklas
En sak har jag lärt mig i mitt jobb… Experterna har nästan aldrig rätt. Gör vad du känner som riktigt, och med tiden visar det sig ofta att så är fallet. Den bilden har känslan.
Möjligen skulle man önska sig en antydan till reflex i vä ögat, och att hon vinklat bort örat lite
annars perfekt!
Gott Nytt År förresten!
Nu måste du ju ta och förklara varför han inte gillade den så vi lär oss något också! 
Jag gillar den faktiskt inte heller. Jag finner ingen harmoni i bilden. Det ser inte ut som en naturlig ställning med huvudet neråt. Armen ser stympad ut bakom huvudet. Hon är inte närvarande.
Sorry Robban, men du har gjort så otroligt många jättebra bilder att jag är förvånad över den här.
Tom
Håller med talare #4 tyvärr.
Massor med klick - naket säljer nog fortfarande bra.

#4, 5 - det är den kommentaren jag fick, ni verkar vara släkt :)
#6, jepp, nakenbilder säljer bra även till kvinnor. Har du fotograferat andra nakna kvinnor så är det lättare att fortsätta med nya.
Hälsningar
Robert

första bilden gillar jag inte ljuset på :( inte heller den .."soft" grejen över bilden. Nr2 e MKT bättre.