Sami Ulmanen i vardagsrummet...

Gillade alla bilder. Bra ljussättningar och färger!
MVH
Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag tycker bilderna blev bra men jag tycker inte han ser ut att vara modell, dina tjejmodeller gör snyggare bilder och jag tycker han är ganska ointressant. 
På dom två första bilderna liknar han Elvis Presley, jag gillar hans min :)
http://www.regret-nothing.com

Monday, precis vad jag också tänkte då jag såg de två första bilderna :]
#4: Vad är det för märke på softbox-paraplyerna du använder?
Vänliga hälsningar
Niklas

#6, hm, kanske det syns på bilderna att jag gillar fota tjejer mer än killar? Sami var brudgummen senast och Emma som var bruden har lovat och komma över till mig. Förhoppningsvis har jag henne över till mig under januari.
#9, lastolite paraplyboxar har jag använt. Och jag har ett Elinchrom paraplybox. Tycker lastolite boxarna ger en mer önskad spridning än den med Elinchrom.
Hälsningar
Robert
#0 tycker jag ser ut som en studentbild, bra ljussättning och så men lite av en dussinbild även om det var en bra sådan.
#1 tänkte jag Elvis Presley, kul att andra gjorde kopplingen också!Tycker den bilden är intressantare än första.
#2 var som bild bra men modellens ansikte ser inte så bra ut lite stelt ellr något, sen tycker jag att resåren i kallingarna ser ut att skära in lite för mycket, kanske skulle han haft en storek större…
#3 Ja, det blev den! Bästa hittills men jag tycker han har en konstig pose med munnen i flera bilder.
Tycker du ska leta upp en läckrare man till oss, han var ingen "hänga upp på väggen" kille. Usch, vad elakt det där lät men smaken är ju olika, andra faller kanske som en fura över honom…

Procenthalter är alltid vanskliga, några säger en sak andra säger en annan. 8-20 anses hälsosamt så 5 låter rätt lite. Men å andra sidan lär det då vara en nice tvättbräda :o)
Var på fest häromdagen med en fotograf från Malmö, visste inte att hon var fotograf förrän på festen. Får se, kanske skall försöka intressera mig lite för studiofotografering då det nu finns en studio att låna :o)
Ang bilderna, så är det ju nackdelen med det här forumet, att kommer det mycket nua diskussioner eller om det skrivs mycket i äldre så försvinner nya trådar snabbt. Jag försöker att iaf ett par ggr i veckan klicka mig vidare till nästa sida (tills jag inte hittar olästa trådar) några gånger och "läsa ikapp" sådant jag missat. Denna diskussionen hade jag t.ex. inte sett förrän nu (och inte prioriterat eftersom att jag inte har modellande som största intresse… och jag är inte så bra på finska namn, trodde faktiskt det var en tjej när jag läste namnet) :o)
Bilderna då - tycker liksom någon sade att det såg ut som ett studentporträtt. De mer avklädda bilderna är inte heller ngt som tilltalar mig, förvisso säkert tekniskt bra bilder, men funderar också lite på om man ser för lite av kroppen? Oftast har du med mkt mer på dylika tjejbilder. Man får liksom inget riktigt intryck, halva kroppen försvinner i mörkret (tänker på hans stödarm/axel) och jag förstår ju förvisso att det är meningen, men tycker det känns avhugget på något sätt. Kan tyvärr inte förklara det närmre än så.
mvh Martin
#10: Tack!
Vänliga hälsningar
Niklas
numero ett e lite elvis feeling over it :D