Kritik: Flygande kråka

Vad fint :D
Tkte #0 var mörkare och hårdare medan #1 då kändes lite mjukare. allt beror på vad du vill ha ^^
hur kunde du få himlen att bli så mörk, vad använde du?

Tack!
Jag ändrade kontraster, mättnad, skuggor, ljusstyrka och färgtemperatur XD
Ändrade du det i photoshop?

Nej jag använde Windows live Photo Gallery 
Men är det någon som har några tipps på förbättringar/ Kritik.
Jag själv har också svårt att bestämma vilken jag gillar mest. Ena sekunden är det självklart den första och i andra nr två. Jag är helt kluven…

jag tyckte bäst om den första, men vet inte varför.. gillar färgen på himlen kanske =)
Gillar #1 bäst för den känns som en lagom förstärkning av "verkligheten" så att den blir mer dramatisk, men inte överdramatiserad. Fast det här är ju något som handlar om tycke o smak o det är ju olika för oss alla vad vi tycker är bäst i sådant läge. Du är överhuvudtaget duktig fototokan på att ofta skapa lite mer "dramatiska" bilder som ger en "kick" då man tittar på dem.

den första tycker jag helt klart var bäst. känndes naturlig, som om det var solnedgång. den andra kändes bara tillgjord, då jag inte kan föreställa mig att himlen nån gång ser ut så…
Den första är mycket bra. Jag tycker inte att det finns något att förbättra. En fin balans mellan kontrast och ljus.
Gillar #0 bäst.
gillar #0 bäst! jag med
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#0:an helt klart!
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Jaha där ser man. Bara jag som tycker att #0 är överdramatisk o att #1 är mer en lagom förstärkning o ger mer en mystikframtoning. Nåja allt handlar tack o lov om tycke o smak o tur att att det finns variation i världen. Skönheten ligger i betraktarens öga

#14 Jag håller med dig att #1an är tuff också. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Bägge är ju självklart helt otrolig(pratar om #0-1) men tror jag gillar #0 bäst:D
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto

#8 Tack så jätte mycket!! kul att du tycker det! :)
Tack så jätte mycket för all kritik allihop!!! 
jag gillar bild två mer, helt klart! Men så är jag ju också ett stort fan av kontraster… bild två har mycket mer liv i sig.