Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 734 ggr
Invisible
0

Kritik - Ljus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kände för att exprimentera lite med kameran och prova olika ljus. Jag köpte min första system i början av året, och är därför ganska grön.

Bilderna är tagna med Nikon D80, kitobj. 18-55mm.

Skriv direkt vad ni tycker. Är bilderna skit, skriv det! Flört

Invisible
0

.

Invisible
0

.

Invisible
0

.

IdaSteel
0

#0 Vacker med lågan/röken!

#1 Jag stör mig på deet röda till vänster, mår nog bra av lite tightare beskärning.

#2 Fin rök här med, men jag gillar inte vinkeln. Den är bättre på de andra tre.

#3 Fin, bra centrerad bild, men har inte det där extra, som jag tycker du får med i lågan på #0.

telelur
0

Den första gillar jag, jag antar att du har pillat lite på slutartiden? Den e fin iaf, det blir liv i bilden när man ser lågans rörelser. Dom andra tycker jag är rätt tråkiga, 2:an e det lite irriterande med dom andra ljusen. 3:an tycker jag att rökeninte passar in, men det ligger säkert en bra idé bakom :)  och 4an e bara tråkig, inte speciellt med den. Men 1an gillar jag verkligen :) skulle kanske kunnat ta bort dom svarta fläckarna på ljuset, lite störande.

Buuc
0

Jag tycker bilderna är fina, och faktiskt så tycker jag att #1 är jättefin med de andra ljusen! Tycker det ger ett annorlunda djup till bilden.

Smaken är som baken. ;)

klaraamariia
0

Dom är fina, men de för inte med sig någon känsla så att säga.

Men du ska vara nöllafall!

Invisible
0

Tack för kritik  Glad

#7 nöllafall?

dijete
0

Jag blev förälskad i #2, Den är perfekt.. Ingen dåligt. Den är riktigt bra! En speciell känsla är väl det också.