Kameraväskor
Är det någon som vet en bra höftväska att ha med sig kamera och lite utrustning i? Den måste rymma en systemkamera med objektiv samt något extraobjektiv och lite andra saker.
Vänliga hälsningar
Niklas

#1: Den har jag tittat på, men det är inte riktigt vad jag vill ha. Jag vill nämligen kunna bära den tillsammans med min Kata-ryggsäck.
#2: Det ska jag kolla på. Tack!
Vänliga hälsningar
Niklas
#2: Det verkar intressant. Tyvärr ser det inte ut som om den svenska distributören har särskilt mycket av deras saker.
Vänliga hälsningar
Niklas
På Scandinavianphoto har de lite olika varianter. Kikar lite själv eftersom det för mig ingår i valet att köpa systemkamera eller inte. Det skall gå att ha kameran lätt tillgänglig när man är ute och vandrar. Och inte hängandes om halsen.
Jag var inne på ScandinavianPhoto och tittade på deras sortiment i dag, men där hittade jag inget.
Vänliga hälsningar
Niklas
Kollade du under Lowe/Street and Field för där var massor med bälten och olika tillbehör till bälten?
Jag tittade på dem också, men där hittade jag ingen väska som var lagom för kamera och objektiv och som inte var dimensionerad för enorma objektiv.
Vänliga hälsningar
Niklas