Missade underbart fototillfälle... :(
Jag tittade ut genom fönstret förut och då såg jag ett rådjur och ett litet kid komma gåendes mot huset. Nörd som man är springer man dirket efter kameran. Jag var bort 5 max 10sek och när jag kommer tillbaka är dom borta. Jag har kollat genom alla fönser men såg dom inte mera. Usch vad sur jag är på mig själv nu! 
//Elin

Åh, rådjur är så himla konstiga. Jag träffar jämt på dom, ganska ofta när jag har min kamera med mig. Och det är som om dom vill reta mig!
För först står jag och betraktar dom, och dom står och stirrar tillbaka, helt blickstilla. Då tar jag försiktigt upp kameran, och precis när jag ska fota så går dom iväg!! Perfekt tajming alltså! Och ja, jag blir jämt irriterad och frustrerad på att dom gör så. ;)
Dom retar oss :P "Den där har en sån där konstig sak, stirra och sen när den där tar upp så springer vi!" 
//Elin

#2 Haha, precis!
Vet hur det känns!XD Har varit med om att jag har sett ett rådjur och inte haft kameran med mig:P
attans bananer vilken otur då :(
Haha jag har lyckats fota en mamma med sina ungar som skuttade omkring på ängen utanför fönstret, men jag fotade med min mobil för jag hade inte kameran där. :(
Det händer att jag hinner hämta kameran, som när jag tog den här bilden, och några till. Visserligen snabbt och genom fönstret

Jag gillar #7 ans bild :D Ser ut att vara typ Gammla kloka farfar 8D och jag verkligen Älskar ställningen och bakgrunden :)
Hoppas på många rådjur på gården sen när vi flyttat ut i skogen >8D
Vilket helt underbart foto ett riktigt klipp :)
#9 Tack
Ja, posen är snygg! Det var som den såg mig rätt i ögonen och tittade rakt in i kameran, fast jag stod inne i fönstret. Det var två stycken och inte alls rädda. Ibland får vi verkligen schasa iväg dem för att inte ha dem i trädgården. Vill inte ha fästningarna de drar med sig

Haha nej det förstår jag
urch alla vidriga sjukdommar