Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 721 ggr
Robert
0

Ny grupp - Studiofotografering

Intresset för studiofotografering är stort här på FotoiFokus och vi har nu startat en separat grupp för just för det.

Att sätt upp en studio hemma är enkelt och oftast det som begränsar fotografen är kreativiteten. Med ingen eller en liten budget kan du sätta upp en liten studio hemma. I gruppen delar vi friskt med oss utav tillvägagångssätten och beskriver utförligt hur bilden har blivit till. Tanken är att med hjälp av din beskrivning så ska även andra kunna komma fram till samma resultat. Tänk på att alla arbetar under olika förutsättningar och det är oftast de enkla medlen som är mest intressanta för alla att ta del utav.

Foto.iFokus redaktion kommer att ta bort alla nystartade strängar med knapphändiga beskrivningar till bilder.

Förändringar

Du kanske redan har märkt att vissa grupper är endast för sajtens medlemmar. För att kunna ta del av de andra grupperna måste du registrera dig som medlem. Om du vill du veta mer om sajtens grupper tryck då här.

Hälsningar

Robert

bjorsa
0

Robert du skriver att du kommer att ta bort( redaktion kommer att ta bort alla nystartade strängar med knapphändiga beskrivningar till bilder.)

Är de bara i den nystartade gruppen studiofotografering eller gäller de alla grupper ?Hur pass omfattande skall beskrivningen vara ?

Ryker min sträng lite is nu ?

mvh/bjorsa

Robert
0

Nej, det gällde bara studiofotografering. Inga andra grupper.

Ursäkta om jag var otydlig.

Robert

bjorsa
0

Ok då förstår jag

mvh/bjorsa

Robert
0

Tydligen fungerar det inte riktigt som det ska med den nya gruppen. För de flesta syns inte den nya gruppen Studiofotografering. Hör av dig om du är intresserad att gå med i gruppen.

Hälsningar

Robert

bjorsa
0

Jag kan inte se gruppen men skulle vilja vara med inte för att jag kan tillföra något utan för att lära mig .

Har tänkt att göra en liten "studio" för grod å padd fotografering så att jag kan arrangera bilder typ paddan klafsar i lera odyl men först måste de bli vår så att man får tag i dom

mvh/bjorsa