Foto iFokus

Foto

Etikettwebbplatser
Läst 5032 ggr
Moalinn
0

Hur får man .se sida?

Hej!
jag undrar om det kostar att skaffa .se sida?
Om det inte gör det hur gör man då?

tacksam för svar Glad

Visste inte vilken grupp jag skulle lägga den i. Så om det är fel så flytta den gärna :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Karl-Goran
0

Man reggar en .se domän.

Här kan du läsa lite mer ingående hur du går tillväga. http://registrera-doman.se/

[rolnor]
0

Go in på Loopia, dom rear .eu domäner nu

Moalinn
0

är det gratis?

Medarbetare på Djurfoto

[rolnor]
0

Nej, men det är inte speciellt dyrt heller, gå in och kolla, busenkelt!

Moalinn
0

hmm.. jag vet inte eftersom att mina föräldrar inte tänker betala och jag har typ inte råd själv Obestämd

Medarbetare på Djurfoto

dijete
0

Jag startade inte med .se sida, du kan skaffa .webb.se domän gratis hos webb.se & webbhotell gratis hos www.webs.com

Moalinn
0

Jo, jag har ju hemsidan www.weebly.com nu men jag tycker den är otroligt tråkig.
Www.Maphoto.weebly.com heter den Tungan ute

Medarbetare på Djurfoto

dijete
0

Finns ju även gratis .tk domäner. Dom finns hos www.dot.tk, skaffa maphoto.tk kanske?

Moalinn
0

Kan kollaGlad

Medarbetare på Djurfoto

Rodger
0

Har en sida på www.one.com

Här får du både ditt domän namn (.se) samt ett webbhotell på 3 gigabyte.

Det kostar väl runt 500 första gången, är en ganska stor uppläggningsavgift. Annars betalar man runt 250:- per år.

Aldrig problem med trafikhastigeheter eller downtime, deras 24/7 chatsupport är suverän och deras kontrollpanel är mycket enkel och smidig.

MvH
Rodger

dijete
0

#10 Då hon inte har råd som hon skrev ovan, verkar inte det vara ett alternativ.

Rodger
0

#11 A men huvudfrågan i tråden är ändå hur man ska gå till väga för att få en .se domän.

Så jag svarade på hur man kan gå till väga samt att jag rekommendare något som hör tillsaken.

Hon skriver också "typ inte råd"

Så vad vet ja/du. Om hon får ett seriöst och bra alternativ så kanske hon satsar lite?