Foto iFokus

Foto

Etikettbildhantering
Läst 748 ggr
Deklol
0

Placera bilden åt mig...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Papperskorgen eller Framkalla?

Inlägget flyttat till rätt grupp av medarbetaren: dijete (12/9 2009)

Metinia
0

Inte papperskorgen!

Jag tycker om bilden, även om jag väldigt sällan framkallar bilder. med andra ord tycker jag att det ska mycket till innan jag ska framkalla något och jag får ingen wow-upplevelse av bilden. Men jag tror att den skulle passa bra i ett kollage (har glömt hur det stavas nu, ;P) med andra närbilder på samma eller liknande grönsaker/frukter. T.ex. chili pch paprika eller andra baljväxter som bönor och ärtor. Jag tänker mig typ ett kollage (där kom ordet igen…) med kanske 3 bilder som alla har olika vinklar och kanske lite olika färger (fast ändå gärna någon färg som är gemensam för bilderna) där alla bilder ger olika vinklar och får betraktaren att tänka på olika saker.

Det här är mitt förslag, hoppas du fattar vad jag menar.

Taxelina
0

Absolut inte papperskorgenFörvånad

Jag ser en tavla framför mej.

Mycket snygg bild med skärpan på första ärtan och därefter lite oskärpa. Enligt min smak så är den kanon.

Deklol
0

Tack för kritiken. Det blev ett litet kollage av det endån^^  om ni vill se finns bilden här:
http://Deklol.bilddagboken.se/p/show.html?id=409309956&directlink=1

Hamzter95
0

SLÄNG INTE! :) Det är alltid kul att ha kvar bilder håller med #2 det ser ut som en tavla :) Väldigt vacker bild

Metinia
0

#3: Snyggt kollage! Det var riktigt snyggt! Skulle passa underbart som en tavla i ett kök tycker jag.

Deklol
0

Tack, men är den inte lite mörk och dyster?…

Metinia
0

#6: Jo, kanske aningen mörk och dyster. Du kan ju testa med att ljusa upp den/det (kollaget) lite och se om du tycker att det blir bättre, ;)

Hamzter95
0

#6 lite mörk är den men det tycker jag är fint :)

Niini
0

Väldigt snitsig :) Inte papperskorgen!

[Linsenhejhej]
0

Gör som du känner för, men jag tycker det är en väldigt fin bild som du har lyckats bra med. Så jag tycker inte att du ska slänga den.

MonisN
0

Nej nej, släng den inte! Ljusa upp den något och rama in den. Jag gillar den härGlad

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.