Imorgon händer det...
Äntligen. Äntligen är det dags! Imorgon ganska tidigt på eftermiddagen bär det av till Scandinavian Photo i Bankeryd här utanför Jönköping och med mig därifrån får jag min första systemkamera - NIKON D50. Inte med något super objektiv - 18-50 än så länge - men nästa inköp blir helt klart ett 55-200.
Någon som har något att säga om denna kamera? Plus/minus/något speciellt att tänka på?
MVH
en lycklig
Anna Attlid :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Trevligt! Kan ju vara idé att ladda ner och läsa manualen ikväll så du är redo att börja fota imorrn!
Hälsningar Mattias
#1: Bra idé, får se om jag hinner göra det innan vi ska spela lite spel här, familjen & jag. ;)
MVH
Anna Attlid
Vad kul, då kan man vänta sig ännu fler bilder från dig *L*
Lycka till.
Kram Hanna
Hanna
Kan ju nu stolt säga att jag äger den. :) Den står här hemma på bordet och bara väntar på att jag ska sätta på objektivet och testa den lite - men först måste batteriet ladda.
MVH
Anna Attlid

Grattis! Själv ser jag fram emot imorgon, då bär det av från Enköping till Stockholm för att köpa Canon EOS 400D med diverse tillbehör, dock inget extra objektiv, det blir nästa grej.
Är fortfarande nykär i min D50:a efter 5 månader! Ångrar djupt att jag inte tog steget tidigare…
Tack hörni. :)
D50 verkar vara en toppenkamera! Imorgon bär det iväg till det riktiga "testet" - stallet. Ska se hur den klarar av hästfotografi med kitobjektivet (18-50).
MVH
Anna Attlid

Lycka till med din Nikon D50. Jag tror du kommer att bli super nöjd med kameran. //Kritin