Hjälp (?)
Jag väntar att lägga in bild.2 tills bild.1 är färdig.. 

Med Irfanview är det ganska lätt att konvertera mellan olika format. Man kan så klart göra det med exempelvis Photoshop eller Gimp också, men just att ändra storlek och filformat är mycket enklare med Irfanview.
En fråga som dyker upp är varför? GIF är ett format som tar ganska stor plats, och om bilden ska vara så liten som 20KB så kan den inte vara särskilt detaljerad. Det blir en ganska liten och pluttig sak, mer som en ikon. Då kommer inte den lilla texten att kunna läsas exempelvis, och en hel del andra detaljer går förlorade. På webben funkar jpeg alltid och är det format som tar minst plats i förhållande till bildens storlek och innehåll.
Bilden blir alltså avsevärt mindre i GIF, precis hur liten vet jag inte eftersom jag inte har provat att minska ner den, men 20KB i GIF är en rätt liten bild.
#2 Jag vet att den blir rätt liten men det är meningen okså.
#4 Alltså - Vad var det där bra för
Även om jag personligen aldrig kan tänka mig vissa sorters husdjur, så innebär det ju inte att jag har ont av att andra vill ha det o framförallt att göra så här mot någon som ber om hjälp.
#4 okej??? Det är ingen råtta xD
#6 Tack så jätte mycket :D
#4 hahaha wtf xD
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto
#4 HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA *ironisk*.. Kan inget annat än att skratta åt ditt SJUKT tråkiga liv!!
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
#4 Och du!
Jag tror det där är en hamster och INGEN råtta! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
#12 tack så mycket! 
#6 Så personliga påhopp är numera tillåtet?!
Sajtvärd. AVGÅ OCH LÄMNA ÖVER RODRET TILL NÅGON SOM KAN HANTERA DET!!!
#14 Ditt inlägg #4 är lika mycket personligt påhopp, (Det du gjorde med bilden) så vad skriker du om?
Sedan är det förvisso så att personliga påhopp inte är tillåtna varken från dig eller någon annan!
#14 Förlåt så mycket om du tog illa vid dig. Jag förstår bara inte hur 17 du tänkte när du gjorde bilden.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
ett troll! :D precis vad man behöver kl 11 på natten när man börjar bli litta sömnig :)
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto

Jag låser tråden tills vidare, ska läsa i genom den ordentligt, Onödiga inlägg kommer raderas.. Tråden återkommer inom kort..