Kritik - Djur
Vill ha lite l'tt kritik p[ detta djuret.
Jag m[ste ha r[kat klicka p[ n[n knapp f;r det kommer olika symboler vid vissa boktst'ver. Bara s[ ni vet.
Jag tog denna bilden f;r n[got [r sedan och t'nkte inte p[ att den skulle vara j'ttebra men s[ hittade jag den nu och photoshoppade den lite och skulle g'rna veta vad ni tycker om den, vad jag kan f;rb'ttra och s[.
hände mej också en gång, men det slutar om du startar om datorn ;) vet inte vilken knapp jag kom åt XD
kan du lägga upp orginalbilden?
ok, så det händer inte när du skriver i typ word lr på msn?
kan ju testa att starta om internet isf
Nej asså de är bara på iFokus xD Men nu funkar det! Jag måste klickat på något igen :P
Aja, tack =) Vad tycker du om bilden?
ok va bra ;)
tycker som du sa att den är för gul, tycker du ska behålla orginal färgerna och bara beskära den.
Vad är det du har klonat bort uppe vid det gröna? tycker att du har lyckats klona bort ståltråden vid fötterna bra, men det uppe vid trädet stör mej lite.

Det är oftast din webbläsare som spökar,starta om webbläsaren när det strular.
#5 Tack! Har precis nu hittat att man kunde ändra färger m.m så jag provade :)
Japp lärde mig att klona för nån dag sen också så jag arbetar för fullt så tack igen :D
Uppskattar din kritik, hjälpte mig mycket =)
glömde säga att när du har klonat bort staketet ser man det väldigt tydligt. (förlåt om jag låter elak)
Ett tips, när du klonar gräs se till att du har klonings vektyget parallelt med den punkten som du klonar från så att du liksom får raka strån, om du fattar vad jag menar, e jätte dålig på att förklara ;) sen klona fron flera olika ställen så att det inte blir samma mönster i det hela och hälst en bit ifrån det du ska klona bort.
#8 Nänä, du låter inte elak ;D
Jag är bara glad att du är uppriktig (och då med en positiv ton). För du har gett mig mycket att tänka efter på tills nästa gång så att fotona kan bli ännu bättre!
Okej, ska kolla noga hur jag klonar och vara noga med stråna om det finns på bilderna :)
#9 va bra :) glad att man kan hjälpa nån här i världen ;)