Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 584 ggr
emmaa
0

Julklappar!

Nu är jag hemkommen från julfirande i smålands djupa skogar (och tydligen internetlösa) och fick en "pimpad" kamera med mig hem!

Det blev ett batterigrepp, en blixt och två photoshopböcker! Glad är jag!

Vad fick ni i julklapp alt. köpte till er själva? Räcka ut tungan

Martin
0

Köpte till mig själv (för julklapps pengar jag fick av familjen):
SonyEricsson K800i mobiltelefon
Skjorta
Ett par skor
Träningskläder

mvh Martin

Niklas
0

Kul! Jag fick Canon EF 70-200mm f/2.8 IS USM i julklapp av mig själv. :-)

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

emmaa
0

#2 Man måste inte alltid få julklappar av andra! Skrattande Jag måste nog satsa på en julklapp till mig själv också för min kamera får inte plats i väskan längre!

__iE
0

jag fick bla. en liten digitalkamera- Sony Cyber-shot :)

knusselbo
0

I min ålder får man köpa sina julklappar själv och jag har beställt ett studiopaket med blixtar från Aifo och så rundade jag av med två böcker "photographing people" och "the art of photographing women" så nu har jag å göra resten av jullovet!

Anna
0

Fick mestadels pengar då det var det jag önskade mig. :) Detta fick jag lite mer exakt:

- Pengar (ca 3500kr)
- Kassaskrin till pengarna ;)
- Högklackade låga stövlar
- Lite små saker. :) 

Så nu när min Canon S3 IS kommer hem från reparationen kan jag sälja den och därefter har jag direkt råd med Nikon D50! Hoppas kanske till helgen efter nyår..

MVH

Anna Attlid

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

emmaa
0

#5 jag fick också "the art of photographing women" tack vare roberts tips på kursen Flört

#6 Synd att du inte hinner till nyårsafton, kan ju vara lite kul att göra ett försök på fyrverkerierna!

Anna
0

#7: Jo jag är jätte ledsen för det. Har aldrig lyckats fota fyrverkerier, endast filmat dem med min första lilla kamera.

Men om jag har RIKTIG tur så kanske S3an kommer hem redan imorrn och att det var ett fel på den som inte gick att fixa så får jag tillbaka en HELT ny kamera, som jag sedan kan lämna tillbaka till Scandinavian Photo för nypris och sedan har jag råd med D50 direkt. :) Drömma kan man ju…

annaattlid.se

emmaa
0

#8 Annars har du ju några dagar på dig att tjata ihjäl dina föräldrar att låna dig pengar Oskyldig

Niklas
0

#5: Kul, vilket blixtpaket beställde du?

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Anna
0

#9: Haha ja, det har jag ju faktiskt. (: Tack för förslaget! Cool

annaattlid.se

Robert
0

Jag fick kalsonger :)

Ni som har eller har köpt boken The art of photographing women av Kevin Ames kommer att älska boken Skin av Lee Varis.

Hälsningar

Robert

Anne
0

Fick massor av julklappar - men fotorelaterat fick jag ett 50 mm objektiv :) Jättekul!

Norrskenet
0

Innebandyklubba: Det gäller att hålla koll på midjan vid min ålder!!!!Flört

montax
0

Jag läste om boken "Step-by-step digital black and white photography" här på foto.ifokus så jag köpte den  julklapp till mig själv.  Glad

En försenad julklapp av mig till mig blir nog moderskeppets dvd om svart-vitt i photoshop. Skrattande

bildochfoto
0

Jag fick i alla fall nr 3 och nr 9 på min önskelista

Inte dumt alls…

Anna
0

En försenad julklapp fick jag även idag

- Imorgon bär det av & köpa en Nikon D50

Min underbara syster lånade mig de pengar som fattades till köpet. :)

annaattlid.se

Isak
0

Jag fick en 50mm glugg sen köpte jag ett 70-200 och en ny dator till mig.

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

jimpa77
0

Hej allihopa ny på området här Cool

Har köpt en fujifilm finepix s5600 åt mig själv,jag hoppas den duger

att ta bra bilder med.

broderbluff
0

jimpa77, alla bilderna i mitt galleri här på sidan är tagna med s5600:an

Paparazzi
0

Köpte idag en julklapp till mig  Skrattande  En Canon EOS 400D och av släkten fick man en massa andra saker ^^

Abico
0

Jag fick en års prenumeration på tidningen Foto *jippie* Har bara hunnit skumma igenom den hittils, får ta och sätta mig med den någon dag :P Fick också en USB hub (mycket efter längtad) och en del pengar, får se om dom hamnar i kamera fonden, tänkte köpa systemkamera lagom till att jag pensionerar mig, så har jag att göra sedan XD

Kram Hanna

Hanna 

Mandrakonian
0

Jag fick  en Nikkor 18-200 VR , tamrons 98mm macro och en massa Go mat :-).