Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 767 ggr
minkaninester
0

Vilken kamera?

Hejsan! :)

Har nu länge haft ett stort foto intresse och har nu bestämt mig för att spara pengar till en system kamera. är inte så förtjust i canon men Nikon vill jag gärna ha!

Vet ni någon bra kamera som inte är allt för amatörsmässig men ändå inte så svår att hantera.

Kommer mest fota naturen, hästhoppning och djur överhuvudtaget.. mest grejor som rör sig med andra ord och vill inte att bilderna ska bli suddiga eller liknande.

Ska gärna vara värt priset, ska dock inte vara för högt :)

hehe rar upp en massa krav.. men ja Oskyldig

Vill ju vara säker inför mitt val så inte flera tusenlappar gå i spillo!

Kram

Louise

MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.

" Everybody needs inspiration "

MartinO
0

Med dina fotografiska mål skall du satsa på en kamera med inbyggd autofokusmotor i huset. Det gör att du kan skaffa billigare ljusstarka objektiv. Min rekommendation är en begagnad D80 eller en ny D90.

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

Tove-
0

Jag älskar Nikon D80, men själv fotar jag me en D40. Tycker att den är lite tråkig i vissa fall, men jag gillar att den är så lätt.

Egentligen så tycker inte jag att själva kameran spelar någon större rolll. Läs lite på nätet och lär känna kamerorna lite så hittar du nog snart en som du gillar!

Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

dijete
0

En långzoomare kanske kunde passa om du inte vill lägga ut för mycket pengar?

minkaninester
0

#1 Har faktiskt funderat på både D80 & D90..

#2 Okej tack! :)

#3 Det hade nog varit bra ja! :)

MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.

" Everybody needs inspiration "

Eostra
0

Finns hur många såna här trådar som helst redan, använd sökfunktionen. ^^