Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 865 ggr
emmaa
0

Småland

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

3 dagar ute i skogen på landet är mer än nog, jag vet att många vuxna tycker det är "skönt" med avkopplingen men ni har väl också varit tonåringar, det finns inget tråkigare! Tur att jag hade kameran med mig. Kom hem idag med över 500 bilder, jaa jag sa ju att jag hade tråkigt! Här kommer ett litet smakprov Glad

Denna bild är lite beskuren samt vänd (grenen pekade från början åt andra hållet) är det bra såhär?

emmaa
0

En till…

emmaa
0

Och sista, på "vattenfallet" i dammen Räcka ut tungan

Zeroni
0

fina bilder! men emmaa du blir uttråkad av småland och skogen efter 3 dagar :P tänk på mig då! jag har bott här i 16 år :P

Anna
0

Fina, rofyllda bilder med naturliga och lugna fina färger. Riktigt bra! Gillar de två första mest.

Jag bor här nere i Småland och har gjort i 4 år nu snart, men inte direkt långt inne i skogen. ;) Och fotogeniskt - det är det, med alla skogar, kvistar, djur och natur.

MVH

Anna Attlid

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Robert
0

emmaa, du får vara snäll nästa år så att inte dina föräldrar släpar iväg dig igen till de småländska skogarna.

Fina bilder, jag tror att de första bilderna skulle tjäna på att objektet var större i bilderna. Nu är de rätt små.

Hälsningar

Robert

emmaa
0

#5 Jag är alltid snäll men varenda år hamnar jag där nere med hela släkten!

Att de skulle vara så små var lite min tanke, de framträder lite mer i full storlek tycker jag eftersom de är mycket skarpare. Kanske borde jag ha haft de lite större, något att prova på i alla fall och jämföra med!

Emma

Monday
0

#3 Men småland som är så underbart, du är en lyckost som får bo där! :) Själv föddes jag där men bodde bara där ett år :/

http://www.regret-nothing.com

Martin
0

Emma, gillar bilderna. Skönt diskreta färger, fina motiv som sticker ut lagom mycket - kanon att vila ögonen på. Ibland är lagom (vad gäller storlek) bäst, inte alltid man tjänar på ett jättemakro-läge. Ibland blir naturbilden just en naturbild för att man får med lite av miljön runt omkring.

Sist, men inte minst - blev ju bra med din "logga", diskret och fin tycker jag. Snor inte uppmärksamheten från betraktaren, samtidigt som den inte går att missa heller.

mvh Martin

emmaa
0

Tack så mycket marnyman, jag hade lite samma tanke som du gällande de små objekten! Glad

Det är alltid roligt med positiv kritik även om man inte lär sig lika mycket på det! Tack så mycket allihopa som har kommenterat!