Foto iFokus

Foto

Etikettwebbplatser
Läst 1160 ggr
TriciaJohansson
0

Portfolio

Besök gärna min portfolio www.triciajohansson.daportfolio.com och kommentera gärna efter, så jag kan få både bra och dålig kritik :) Det skulle uppskattas.

/Tricia

Karl-Goran
0

Vad tror du kunna uppnå med de bilderna?

[mingdie]
0

Jag är också inne på Karl-Görans linje. Vad vill du uppnå?

En kommentar jag har är att om du skall skriva på engelska så få någon att hjälpa dig. Grammatik är inte något vidare och det gör att det hela ser fult och slarvigt ut.

Juizy_j
0

Håller med #1 & #2

Med vänlig hälsning
Josefin

TriciaJohansson
0

Synd att ni ogillade sidan. Jag vet att min grammatik är dålig, men jag tycker du är ganska dålig på att formulera dig,mingdie. Exakt vad är det som är fel? Och Karl-göran: Förklara gärna vad du menar. Hur ska jag kunna ta till mig kritik om ni inte säger vad som är fel?

TriciaJohansson
0

Och en till fråga: Tittade ni bara igenom "drawing"? De bilderna är en lite udda blandning. Det jag ville att ni skulle formulera er om var NATURBILDERNA, de SVARTVITA och PORTRÄTTEN.

tsset
0

Portfoliot kändes väldigt spretigt, i både innehåll och kvalité. De absolut bästa bilderna du har där är de som är i kategori Svartvitt!

Portfolio är svårt, ofta krävs det att man hittat sin stil och vad man gillar innan man kan få ihop ett bra portfolio som inte känns tråkigt, spretigt, ofokuserat eller för mixat, det mycket eftersom att det handlar om de  10 bästa bilderna du har där du visar vad du kan, och din variation. Oftast inte bilder från samma plåtning heller. Dessutom utvecklas man ju hela tiden, därför är det jättesvårt med portfolio! Jag har inte fått ihop mitt än…

Juizy_j
0

Ett tips är att du lägger ner mer tid på att verkligen sortera ut de bästa bilderna :)

Med vänlig hälsning
Josefin

[mingdie]
0

Synd att ni ogillade sidan. Jag vet att min grammatik är dålig, men jag tycker du är ganska dålig på att formulera dig,mingdie.

Ok låt mig försöka. Vad är du ute efter med din hemsida? Är det bara för att visa upp dina bilder till folk i allmänhet eller något annat?

Varför skriver du på engelska? Är det för att du vill nå ut till engelskspråkiga eller är det på grund av något annat?

Jag sa inte att jag ogillade sidan utan kom med kritik som du sa att du ville ha. Om man vill att folk skall titta på ens hemsida och vilja komma tillbaka så är det viktigt att det ser bra ut och det gäller även texten. Jag föreslog bara att du skulle få någon att hjälpa dig med engelskan.

Om det nu bara var naturbilderna, dom svartvita och porträtten som du ville ha kritik på så kunde du ha sagt det när du började tråden. Vi är inga tankeläsare.

TriciaJohansson
0

Vill gärna säga att tråden numera kan anses vara "stängd", jag har i varje fall tagit bort portfolion. Inte pga denna tråden, utan pga att tjänsten hakade upp sig.

dijete
0

Jag låser din tråd.

Inlägget är låst för nya kommentarer