Första bilden med nya kameran

Fina bilder Kristinah häftigt kryp på väggen gillar även tigern i soffan antar att du är nöjd med s3 ?
mvh/bjorsa
Den är nog bättre än Olympusen fasst jag gillade den med. Tror nog jag blir vän med Canon.

Grattis till din nya kamera!
Hälsningar
Robert
Tack Robert. Är det ngn som har ngn erfarenhet av en Canon S3?
Jag har en sådan sedan i början på sommaren, så förhoppningsvis kan jag hjälpa till om du undrar något :o)
Jag har dock inte haft så mycket tid att lära mig att använda den i M-läge, även om jag experimenterat en del med det. Grattis till en bra och trevlig kamera!
mvh Martin
Marnyman. Det var roligt att höra att du har likadan kamera. Det är många finesser på den som man måste lära sig men det är bara roligt. Har läst igenom den lilla handboken som följde med men jag måste nog läsa igenom den flera ggr innan ngt fastnar i min teflonhjärna.
#7, du vet att du har en mycket större och mer detaljerad handbok på en av skivorna? Går att skriva ut dubbelsidigt (stödjer inte din skrivare dubbelsidigt så välj att först skriva ut alla udda (finns som val under "utskriftsformat", därefter sätter du i papperna i skrivaren igen (tänk efter hur de skall ligga för att nästa utskrift skall komma på baksidan - testa gärna på en sida först innan du skriver ut hela). Skriv därefter ut alla udda.
Jag tror även det går att skriva ut dem två sidor / sida så att säga om man vill och har hyfsad syn, för de fyller inte ut en hel a4-sida när man skriver ut dem en / sida.
mvh Martin
#5: Jag hade en S3a i fyra månader, den var sk*t bra i början och jag älskade den, men den gick tyvär sönder efter X antal månader. Bilderna överrumplades med brus och suddighet och blixten fungerade inte som den skulle heller trots att jag behandlat kameran som en gud. Skickade in på reparation och där är den nu. Antar att jag få tillbaka den i veckan men även om den är helt hel så ska den bytas ut mot min första systemkamera, Nikon D50.
Men det är en riktigt bra kamera, hoppas du gillar den för jag hade bara otur med min. :)
Fina bilder.
MVH
Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling